יריד פסיכולוגיה עברית

חידת הדיסוציאציה/ נצר דאי, אילה דאי-גבאי ואליעזר ויצטום אזל

מחיר קטלוגי: 170.00 ₪
מחיר: 159.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
חידת הדיסוציאציה/ נצר דאי, אילה דאי-גבאי ואליעזר ויצטום  אזל

חידת הדיסוציאציה/ נצר דאי, אילה דאי-גבאי ואליעזר ויצטום אזל

ספר זה נכתב למטפלים שפוגשים בקליניקה מטופלים, שעברו טראומות קשות ומורכבות והשתמשו בדיסוציאציה כמנגנון הגנה שאפשר להם לשרוד, וכיום מנגנון זה פוגע לעיתים ביכולתם לחזור לחייהם. מניסיוננו הקליני, שיטת הטיפול הרב שלבית והאינטגרטיבית, שמוצגת בספר זה, תוכל לסייע לאותם מטפלים ומטופלים לפגוש את הטראומה ולגייס את הכוחות והמשאבים שלהם להחזיר את הדיסוציאציה למקומה כמנגנון הגנה שמשרת אותם.

הספר נכתב גם למטופלים, שסובלים מסימפטומים דיסוציאטיביים, אינם מבינים את המתרחש בתוכם ולא פעם נתקלים בחוסר אמון מהסובבים אותם. אנו מקווים, שההמשגה וההבנה של מה שהם חווים, יקלו עליהם ולו במעט.

דיסוציאציה היא מנגנון מוכר המשרת אותנו בדרכים שונות בחיי היומיום; אך מה קורה כשהוא יוצא מפרופורציה? מה קורה כשדיסוציאציה הופכת לכלי־ההתמודדות המרכזי של אדם עם קשייו בהווה ועם טראומות עבר? מה קורה כשאדם שלוקה בהפרעת דיסוציאציה אינו מאובחן ככזה?

בספר זה מתואר המסע התיאורטי והטיפולי של מושג הדיסוציאציה, נסקרות גישות טיפוליות שונות ונבחנים ממצאים מחקריים. במרכז הספר מוצגת גישה טיפולית אינטגרטיבית, שמשלבת טכניקות טיפוליות אנליטיות עם טכניקות של CBT, היפנוזה וגישות חדשניות אחרות; שיטה זו מודגמת בתיאורי מקרים נוגעים ללב של אנשים, שעברו חוויות קשות, הגיעו למצבי קיצון וחזרו לחיים בזכות טיפול נכון. מקרים מסקרנים וייחודיים אלה יכולים לשמש דוגמה לעבודה טיפולית מעמיקה, יסודית ויעילה.

חידת הדיסוציאציה/ נצר דאי, אילה דאי-גבאי ואליעזר ויצטום אזל
מחיר קטלוגי: 170.00 ₪
מחיר: 159.00 ₪

המוצר אזל


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

אנליזה מן העבר האחר - מטופלי פרויד כותבים / ענת צור מהלאל
מעבר למערבולת הטראומה אל מערבולת ההחלמה / ג'ינה רוס
מונופול - ג'וניור
נחש מי
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.