יריד פסיכולוגיה עברית

נפלאות המוח ההוליסטי מאת: ד"ר אורה בן אליהו

מחיר קטלוגי: 129.00 ₪
מחיר: 100.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אמציה - הוצאת ספרים
טלפון: 052-8087052 (אמציה כהן)
דמי טיפול ומשלוח: 25 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: באמצעות צ'יטה לנקודת מסירה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
נפלאות המוח ההוליסטי מאת: ד"ר אורה בן אליהו

נפלאות המוח ההוליסטי מאת: ד"ר אורה בן אליהו

אילו היינו פרפרים...יש פרפרים שפורשים כנפיים ועפים לכל עבר, מגשימים את יעודם. לעומתם יש פרפרים שמרגישים שהם מנסים לפרוש כנפים ולעוף... במים ולא באוויר. לעיתים נדמה להם כי זאת משימה בלתי אפשרית. כאלה הם הילדים והאנשים שספר זה נכתב עבורם.

כולנו נולדים עם תפקודים ניהוליים: אשכולות של יכולות שבעזרתם אנו צולחים את היומיום. לכולנו צורך בשקט פנימי כדי לתפקד בצורה מיטבית. אנו זקוקים גם לאיזון בין העולם החיצוני והעולם הפנימי שלנו, ולמערכת ניווט פנימית שיודעת לבחור יעדים, לפתור קשיים, לארגן חשיבה, לברור סדרי עדיפויות, לבנות סדרת משימות, לעקוב, לתעדף, להגשים ולבצע. מה אפשר לעשות כדי לפתח תיפקודים חיוניים אלה לדרגה גבוהה יותר.

ד"ר אורה בן אליהו מספקת בספר זה כלים לעבודה עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים, ולעבודה עצמית, במטרה לפתח תיפוקדים ניהוליים גבוהים, באופן שיהפוך אותם לנכס לכל החיים. היא טובעת מושגים חדשים ושימושיים כמו מודל המוח ההוליסטי, תיפקודי יסוד (תפקודים ניהוליים בגיל הרך), אינטיליגנציה תיפקודית FQ והפלח המשלים ומסבירה אותם לעומק.
היא מתייחסת ל"מאותגרי סדר" ול"פדנטיים" הנמצאים בקצוות הסקלה התיפוקדית, ומאירה את דרכם.

תמצאו בספר שלל רב של תובנות, דוגמאות, תיאורי מקרה, מבחנים ורשימות מאפיינים, תרגילים מחולקים לפי תחומי קושי ורעיונות יצירתיים לעבודה גם לילדים וגם למבוגרים, על-פי מודל המוח ההוליסטי שפיתחה במשך עשרות שנים של עבודה בשטח ומחקרי עומק. את כל הידע הזה תקבלו בשפה קולחת, קלה להבנה, מתובלת בסיפורים ומוגשת בגובה העיניים.

בין שאתם מטפלים ומאמנים, ובין שאתם הורים, אנשי חינוך או מתעניינים לעצמכם, ספר זה יעניק לכם אינספור תובנות וכלים לעבודה ברוח NLP לפיתוח אינטיליגנציה תיפוקדית פרו-אקטיבית ומקדמת, שמובילה להצלחה בכל תחומי החיים.

ד"ר אורה בן אליהו היא מרפאה בעיסוק, מאמנת אישית, טריינר ב-NLP ובדמיון מודרך, רפלקסולוגית מוסמכת, מומחית בארומתרפיה, בקינסיולוגיה, בשיטת פלדניקרייז ונורמרולוגית.
ספרה הראשון "אני יכול ללמוד", נחשב לפורץ דרך בתחום הלמידה הטרום אקדמית לה נדרשים ילדים לפני כניסתם לבית הספר.

נפלאות המוח ההוליסטי מאת: ד"ר אורה בן אליהו
מחיר קטלוגי: 129.00 ₪
מחיר: 100.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אמציה - הוצאת ספרים

צפרדעוני עובר לברכה הגדולה מאת: כרמלה חוצן ושי יעקובסון
קשורות לחיים  מאת: ד"ר עינת קרן
שלוש הנסיכות והאיש הנדיר משפחה חדשה: ד"ר אורלי דביר
ספר האהבה הגדול מאת: פרופ. אדיר כהן
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.