יריד פסיכולוגיה עברית

קשורות לחיים מאת: ד"ר עינת קרן

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אמציה - הוצאת ספרים
טלפון: 052-8087052 (אמציה כהן)
דמי טיפול ומשלוח: 25 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: באמצעות צ'יטה לנקודת מסירה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
קשורות לחיים  מאת: ד"ר עינת קרן

קשורות לחיים מאת: ד"ר עינת קרן

קשורות לחיים - שינוי חיובי ביחסי אימהות ובנות מבוגרות על רקע עבר יחסים כואב - ד"ר עינת קרן          

"אמא, שנים ארוכות אני עסוקה בסימפוניית היחסים המאוד לא מלודית בינינו, המתחוללת בראשי ובליבי..." 
כך מתחיל ספר מרתק ונוגע זה, שנכתב בעת ובעונה אחת בשני רבדים מקבילים: הרובד הרגשי שנולד מתוך סיפורה האישי של הכותבת, ולצידו הרובד המדעי שמקורו בסיפורה המקצועי.
מערכת היחסים בין אימהות לבנות היא אחת הסבוכות, העמוקות והקמאיות ביותר שאשה תחווה בכל ימי חייה. לקשר ראשוני זה השלכות משמעותיות על חיי כל אחת מהן בנפרד ועל מערכת היחסים ביניהן כנשים בוגרות. התנסויות כואבות ובעייתיות בין אם ובת, בשנים שבהן הבת היא ילדה ונערה מתבגרת, עשויות להדהד לתקופת הבגרות ולהעצים את מורכבותם הרגשית של היחסים ביניהן בשנים שבהן הבת היא אישה ובוגרת ואם בעצמה.
איך נראה הקשר בין אימהות ובנות מבוגרות שחוו יחסים שליליים וכואבים בעבר? האם העבר ממשיך להכתיב את יחסיהן או שתקופת הבגרות פותחת פתח לשינוי חיובי ביחסים? 
מתברר שנושא השינוי החיובי באיכות היחסים בין אימהות ובנות לעת בגרות, כמעט לא נחקר עד כה. עתה, ספר זה - פרי מחקרה פורץ הדרך של המחברת, ד"ר עינת קרן - מציג גילויים חדשים ומעמיק בסוגייה מרכזית וחשובה זו, שאין בית, משפחה, תרבות או מסורת, שהיא אינה נוגעת בהם.
ד"ר קרן מזמנת את האפשרות לשאול שאלות שלא העזנו לשאול, לנסות להבין לעומק, ולגעת במקום האישי. ברגישות, בעדינות אין קץ ובשפה קולחת, ספר זה דן באפשרות להתקרבות מחודשת, לפיוס ולשיפור היחסים בין אימהות ובנות, ובעקבות זה במשפחה כולה. 
ספר זה מיועד לקהל הרחב כספר הצולל לעומק הנפש, מעורר מחשבה והזדהות. עם זאת, כמקור בלתי נדלה של הבנה ותובנות, זהו ספר חובה לכל מטפל או מטפלת באשר הם, ככלי עבודה שבכוחותיו להוביל מהלך טיפולי לפריצות דרך משמעותיות. 

הספר הזה יכול לשנות את חייך. 
הספר עוסק בנושא שכמעט לא נחקר עד כה, למרות מרכזיותו בחוויה האנושית, והוא הקשר והיחסים הכל כך מיוחדים ומורכבים בין אימהות ובנות בתקופת הבגרות.
אני רואה חשיבות רבה בהוצאתו לאור של ספר זה, הפותח בפני הקוראות והקוראים צוהר להבין טוב יותר את מערכת היחסים המורכבת והמשמעותית שבין אימהות ובנות בכלל ועל רקע עבר יחסים כואב בפרט. 
הספר כתוב באופן מרתק ורהוט ומתוך עומק, ומזמין את הקוראות והקוראים לחשוב מחדש על תובנות ומוסכמות שונות לגבי התהליך ההתפחותי בבגרות. אין לי ספק שהתובנות שעולות בו יכולות לתרום תרומה משמעותית ביותר לשדה המחקר הפמניסטי ולשדה המחקר העוסק בהתפתחות היחסים בין הורים וילדים מבוגרים.
אני מאחלת לכל מי שיקרא את הסיפורים המרגשים של הבנות והאימהות, שפתחו את סגור ליבן ונפשן בפני עינת, ויחשף לתובנות שעולות מהן, מסע אינטלקטואלי ורגשי משמעותי.
פרופ. עפרה מייזלס


ד"ר עינת קרן, מהחוג ליעוץ והתפתחות האדם מאוניברסיטת חיפה, היא פסיכותרפיסטית משפחתית, זוגית ופרטנית, חוקרת ומרצה במוסדות אקדמאים שונים ומנחת קבוצות.
תחומי העניין המחקריים שלה הם יחסי אימהות ובנות במעגל החיים, קידום תהליכי שינוי חיובי במשפחות (פיוס וסליחה), יחסים בין-דוריים ויחסי התקשרות לאורך החיים. ד"ר קרן יזמה, הקימה ומנהלת את מרכז קשורות לחיים, מרכז ייעוצי-טיפולי ייחודי, המתמחה ביחסי אימהות ובנות לאורך החיים ובמערכות יחסים במשפחה הבוגרת.


 

קשורות לחיים מאת: ד"ר עינת קרן
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אמציה - הוצאת ספרים

חמישה חברים וחתול אחד מאת: ד"ר שרית טגנסקי
צפרדעוני עובר לברכה הגדולה מאת: כרמלה חוצן ושי יעקובסון
נפלאות המוח ההוליסטי מאת: ד"ר אורה בן אליהו
שלוש הנסיכות והאיש הנדיר משפחה חדשה: ד"ר אורלי דביר
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.