יריד פסיכולוגיה עברית

הגופאני / תמי פולק

מחיר קטלוגי: 84.00 ₪
מחיר: 68.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
הגופאני / תמי פולק

הגופאני / תמי פולק

חיבור זה מציע רשת מושגית חדשה להתבוננות במרחב הפסיכו־פיזי הראשיתי. ההפריה ההדדית בין המפגש הטיפולי ברוח התאוריה הפסיכואנליטית לבין הפילוסופיה הפנומנולוגית מניבה את הגופאֲני כסכמה קיומית של מרחב זה. מתוך תיאור הקשר העמום והפרדוקסלי בין תכתיבי המבנה הגופני והפונקציות שלו לבין הפתיחות האסתטית, מתגבש הגופאֲני למעין מפה קלינית־תאורטית של מרחב ביניים מגולם ((embodied transitional space. כך נחשפת 'האנטומיה של הפתיחות הפסיכו־פיזית' המזמינה המזמינה בין השאר גם להרחבת אופנויות התקשורת הטיפולית.
"הספר משלב התבוננות פילוסופית ופסיכואנליטית אך לאמִתו של דבר חורג מהן ביוצרו תאוריה מובחנת היונקת ממקורות ההשראה הנתונים אך גם עולה עליהן עשרת מונים, ולמעשה מהווה יצירה של חוליה נוספת, חדשה, במניפה התאורטית והקלינית הקיימת. על רקע מחשבותיה על ההגבלה הנרחבת של מעשה טיפול הנפשי לשדה הייצוגים והסמלים כבסיס לתקשורת, מציגה המחברת את הגופאֲני כמודל פסיכו־פיזי המחזיר את החומריות עצמה לתוך ההמשׂגה התאורטית בעזרת תיאורי מקרים מרתקים ומפורטים."
ד"ר דנה אמיר

ד"ר תמי פולק היא מטפלת ומדריכה למבוגרים וילדים, עורכת הספר אני לא זז, אל תזוזי! (אסיא, 2014), מלמדת במסלול 'מצבים מנטליים ראשוניים' בבית הספר לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב ובתוכנית "שעטנז" במרכז ויניקוט.

הגופאני / תמי פולק
מחיר קטלוגי: 84.00 ₪
מחיר: 68.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

למשש את הפיל / עמית פכלר
מהאולטראסאונד לצבא/ חני מן שלוי
מדיניות ושירותים בבריאות הנפש בישראל / אורי אבירם
המיכל הסודי של סבא ג'מיקו / נעמי אפל
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.