יריד פסיכולוגיה עברית

מצפן להורות ראויה / ניצה ירום

מחיר קטלוגי: 69.00 ₪
מחיר: 59.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
מצפן להורות ראויה / ניצה ירום

מצפן להורות ראויה / ניצה ירום

זו מטלה אחראית ומסובכת להיות הורה בזמננו. המסורת, ואפילו הקשיחות שעליהן גדלנו בילדותנו — התחלפו ברוח בין־דורית משתפת, בצל אמצעים טכנולוגיים שמשנים את מציאות החיים בקצב מהיר. בעולמנו זה הילדים הם ילדים מזן חדש, שמתמצאים בעולם החברתי והטכנולוגי הנוכחי, שלתוכו הם גדלים. מולם עומדים הורים נבוכים, שמכייפים אתם אבל גם לא בטוחים במה שיש להם להציע ואיך לממש את אחריותם לילדיהם.

מהרגע שהרך הנולד יוצא לאוויר העולם ולכל אורך הדרך, מציפים את ההורים המוני בעלי כוונות ומסכים (של טלוויזיה ותקשורת) המנסים להכתיב לו: ´כך תעשה´; במקום מערכות התמיכה המסורתיות, חדרו סוכני חיברות ומכירות לחיי היומיום בהתנהלות המשפחה. אלא שאלה פוגעים בתבונת ההורה.

הצורך בהבנת הפער הנפשי־תודעתי בין דורות ההורים והילדים כיום והצורך לשיתוף פעולה ביניהם הוא עומד בעיקרו של הספר מצפן להורות ראויה. זהו מצע למחשבה על הורות, ילדות והתבגרות בזמננו, יותר מאשר מאגר עצות פרקטיות. ויתרה מכך, ´רשתות הביטחון´ של העצות הפרקטיות הן מדומות ויכולות לנשל הורים משיקול הדעת ומאמון ביכולותיהם, בשעה שהם מסוגלים ללמוד לסמוך בהתנהלות ההורית על שיקול דעתם ועל דעת שותפיהם למסע — הילדים הראויים שלהם.

 

בספר מביאה ד"ר ניצה ירום את ניסיונה והתבוננותה כפסיכולוגית קלינית וכפסיכואנליטיקאית, המדריכה שנים רבות פסיכולוגים המטפלים בילדים ובמתבגרים ומדריכים הורים, לאתגר שנדרש לעדכון ההורות כיום. ספר זה מאפשר להורים לפתח מצפן פנימי להבין את עולמו של ילדם המתפתח ולשמור עליו, ויחד אתו לבנות יחסים ומסגרת ידידותית ומשלימה התואמים את רוח הזמן. זהו ספרה התשיעי. ספריה הקודמים ראו אור בעברית ובאנגלית, והיו מיועדים לאנשים במקצועות הטיפוליים. זהו ספרה הראשון המיועד ישירות להורה.

 

מצפן להורות ראויה / ניצה ירום
מחיר קטלוגי: 69.00 ₪
מחיר: 59.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

מיינדפולנס שינוי נפשי באמצעות אימון מוחי / אסף פדרמן
קשורות לחיים / ד"ר עינת קרן
להעיד על העדים / דנה אמיר
מצפן לזוגיות ראויה / ניצה ירום
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.