יריד פסיכולוגיה עברית

טיפול בהורות / פרופ' אסתר כהן

מחיר קטלוגי: 138.00 ₪
מחיר: 110.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
טיפול בהורות / פרופ' אסתר כהן

טיפול בהורות / פרופ' אסתר כהן

גישה אינטגרטיבית לטיפול בבעיות ילדים באמצעות הוריהם 

ספר זה נועד לקדם את החשיבה והפרקטיקה של העבודה הטיפולית עם הורים בהקשר לבעיות ילדם. הוא מתבסס על ההתפתחויות התאורטיות, המחקריות והקליניות החדשניות המצביעות על הפוטנציאל המשמעותי הגלום בה הן בתור תחליף לטיפול ישיר בילד, והן בתור חלק חשוב המשולב בטיפול הישיר בילד, בטיפול הדיאדי ובטיפול המשפחתי. בספר מוצגת גישה אינטגרטיבית, המתבססת בעיקר על תאוריית ההתקשרות, אך משלבת עמה גישות נוספות כמו הפסיכואנליזה-ההתייחסותית, גישות מבוססות מדעי המוח האפקטיביים, גישות מערכתיות וגישות קוגנטיביות-התנהגותיות. הספר כולל הדגמות רבות של יישום ההבנות התאורטיות בטיפול במגוון של בעיות הסתגלות של ילדים ובקשיים בהורות. 

"ספר מרשים זה מספק מבט תיאורטי ומחקרי עשיר ועמוק על תהליכים תוך-אישיים ובינאישיים המעצבים אותנו כהורים ועל ההתפתחות של בעיות הקשורות להורות והטיפול בהן. יש לשבח את פרופ' אסתר כהן על שאספה והנהיגה קבוצה מבריקה של כותבים המורכבת מחוקרים ומטפלים אשר עסקו בעשור האחרון בפיתוח התחום של עבודה טיפולית עם הורים. הקוראים ימצאו בספר מסגרת תאורטית רחבה, מבוססת עדויות ואינטגרטיבית לטיפול בהורים, יחד עם יישומים יצירתיים אשר יעשירו את עבודתם הטיפולית. אני ממליץ בהתלהבות על ספר זה לכל מי שמעוניין בתחום ההורות ובהתערבויות טיפוליות בבעיות הקשורות לילדים ולהורות." (פרופ' מריו מיקולינסר, המשנה לנשיא, המרכז הבינתחומי הרצליה).

פרופ' אסתר כהן- אחראית על מסלול ילד-מתבגר בתוכנית לפסיכולוגיה חינוכית וקלינית במרכז הבינתחומי בהרצליה. בעבר, שימשה פרופ' כהן כחברת סגל וראשת התוכנית לפסיכולוגיה חינוכית וקלינית של הילד באוניברסיטה העברית בירושלים. בהכשרתה היא מומחית ומדריכה בפסיכולוגיה קלינית, בפסיכולוגיה התפתחותית ובטיפול משפחתי. בין ספריה הקודמים: המשפחה- מסע אל עמק השווה, עם זאב ברגמן (בהוצאת "ספרית הפועלים") וחוויית ההורות (בהוצאת "אח").

טיפול בהורות / פרופ' אסתר כהן
מחיר קטלוגי: 138.00 ₪
מחיר: 110.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

ערות בחיי היומיום/ סטיבן פולדר
הילד שכמעט הציל את אמו/ יאיר כספי
עולם צמא לגשם/ אפרת חרמוני
היה או לא היה/ עפרה אשל וצביה זליגמן
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.