יריד פסיכולוגיה עברית

פגישה על השפתיים

מחיר קטלוגי: 89.00 ₪
מחיר: 49.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אמציה - הוצאת ספרים
טלפון: 052-8087052 (אמציה כהן)
דמי טיפול ומשלוח: 25 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: באמצעות צ'יטה לנקודת מסירה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
פגישה על השפתיים

פגישה על השפתיים

פגישה על השפתיים
אם היית נשיקה - הייתי חיבוק
 
מאת: פרופ. אדיר כהן
 
ראה אור באמציה הוצאת ספרים 2015
 
 
 
מה היא נשיקה?
 
"לשון נופל על לשון" - שני פיות מתאחדים.
 
(מימרה עברית)
 
 
 
כשאהבה ותשוקה אוחזות בנו הנשיקה מצמידה אותנו לבן או בת זוגנו כששפתנו המתאחדות מעבירות טעמים, ריחות, ליטופים, סודות, רגשות, כמיהות חלומות.
 
שונות הן הנשיקות: עזות, תאוותניות, מוצצות, רכות, מעודנות, ביישניות, רעבות, חודרניות, קלילות, מתגעגעות, חולמניות...
 
 
 
הנשיקה פותחת חברות וקירבה, מביעה קשר וחיבה; משמשת פתיחה לאינטימיות, לקשר גופני ונפשי; מרגשת ומעוררת; מגרה, משמשת מבוא למין; מהווה מגע גופני ראשון עם בן הזוג; משפרת מצב רוח; נותנת מבוא מוצא לחושניות; מקיימת חווייה אירוטית כשלעצמה; מהווה נקודת מיפגש בין מין וארוטיקה; מלמדת על בני הזוג, תכונותיהם, תגובותיהם; מפעילה את כל הגוף על מיגוון הבטיו הפיזיולוגיים, הכימים, הנוירולוגיים, ההורמונליים, הנפשיים; מזרימה ריגושים; מוליכה לסיפוק, לעתים אפילו אורגאסטי; מיילדת חלומות ומשמשת שער לאהבה.
 
 
 
בספר שלפנינו נדלה מן האוצר האינסופי של התייחסויות לנשיקה, עיונים פילוסופיים על משמעותה, בחינות פסיכולוגיות, הערות מדעיות, הארות ספרותיות, בחינת סוגי הנשיקות, דרכי הנשיקה, כוחה של הנשיקה וריבוי פניה, עדויות על נשיקותיהם של אנשי-שם, שחקני קולנוע, אמנים; דברי הומור ובדיחה ועוד ועוד.
 
 
 
המחבר פרופ. אדיר כהן, פרופ. לחינוך ולביבליותרפיה באוניברסיטת חיפה, ראש החוג לחינוך במיכללת עמק יזרעאל, עמד בראש בית-הספר לחינוך, בראש החוג לחינוך ובראש לימודי התרפיות בעזרת יצירה והבעה באוניברסיטת חיפה,
 
מייסד לימודי הביביליותרפיה והתרפיה הפילוסופית וממטפחיהם בישראל ובעולם. הוא מחברם של ספרים רבים בביבליותרפיה, פילוסופיה של החינוך, ספרות וספרות ילדים. עורכם של כתבי-עת בתחומים הללו וחתן פרסים רבים,ישראליים ובין לאומיים. קנה לו שם באוספיו המונומנטאלים בחמשת כרכי הציטטות, בספר הארוטיקה הגדול ובספרי ההומור והסאטירה.
 
 

 

פגישה על השפתיים
מחיר קטלוגי: 89.00 ₪
מחיר: 49.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אמציה - הוצאת ספרים

סיפור קבוצתי
המדריך המחויך לאושר משפחתי
סבא אני יודע מה קרה לך
מכתבי אהבה
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.