יריד פסיכולוגיה עברית

סיפור קבוצתי

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 88.20 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אמציה - הוצאת ספרים
טלפון: 052-8087052 (אמציה כהן)
דמי טיפול ומשלוח: 25 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: באמצעות צ'יטה לנקודת מסירה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
סיפור קבוצתי

סיפור קבוצתי

סיפור קבוצתי 1

 

מנחים כותבים על דרכם עם קבוצות

תמר עיני להמן - עורכת ראשית

רונית שי - עורכת שותפה

הוצאת ספרים אמציה

ראה אור בפברואר 2015

תמר עיני להמן הובילה וערכה ספר מיוחד ושונה בנוף הספרות המקצועית בתחום הנחיית הקבוצות והטיפול הקבוצתי.

בספר זה הקבוצה, על משתתפיה ומנחיה, היא הדמות המרכזית, הגיבורה הראשית בעלילה.

הספר אינו רומן ארוך ומתמשך, אלא אוסף של סיפורים קצרים שלכל אחד מהם תפאורה שונה ומיקום אחר בו מתרחשים האירועים, גיבורים משל עצמו וסגנון כתיבה אישי. התוצאה היא אנתולוגיה מרתקת של סיפורי קבוצות, הנפרשים על פני מרחבים גיאוגרפיים רחבים ואוכלוסיות שונות ומגוונות, ומשרטטים תמונת פסיפס מרתקת, מלאת עצמה ועשירה של חלק משמעותי מעבודת הטיפול הקבוצתי והנחיית הקבוצות בישראל.

אני סמוך ובטוח שספר זה ישרת נאמנה הן את קהילת המנחים והמטפלים הקבוצתים בארץ והן את הקהל הרחב שמעוניין להתודע לטיפול הקבוצתי ולאפשריויות הגלומות בו, ויהפוך לספר חשוב על המדף ההולך ומתרחב של ספרי הטיפול הקבוצתי בארץ.

                              אורי ליוין, פסיכולוג קליני, המכון הישראלי לאנליזה קבוצתית, חבר סגל ההוראה בתכנית ללימודי פסיכותרפיה ובתכנית להנחיית קבוצות,                       אוניברסיטת תל אביב.

יופיו של ספר של זה נובע מהחשיפה של אנשי מקצוע המספרים בפתיחות על עבודתם ובכך הם כמו נענים בעצמם לאותה הצעה שלהם למשתתפי הקבוצות שהם מנחים. הם נותנים אמון בקוראים, מוכנים לפתוח ולספר על מחשבותיהם, לשתף ברגעים לא פשוטים, חלקם נוגעים בכאב ילדות, חלקם בבדידות מקצועית ואחרים מתארים טעויות, שאלות והתלבטויות שהן לחם חוקם של מנחים ומטפלים קבוצתיים.

היכולת של הכותבים להתבונן לתוך עצמם ולתת הצצה אל עולמם הפנימי הופכת את הספר לאמין, לספר שנכתב ממקום אותנטי העוזר לקורא להתקרב לעולם מורכב זה של הנחיה וטיפול קבוצתי.

לפנינו מארג צבעוני המאפשר לנו להתבונן בעולמם הפנימי של הכותבים ולדמיין אותם לעצמנו יישובים בחדר אחד עם המשתתפים ויוצרים אתם מרחב קבוצתי ייחודי.

                               חני בירן, פסיכולוגית קלינית ופסיכואנליטקאית, מכון ת"א לפסיכואנליזה בת זמננו, אנליטקאית קבוצתית - המכון הישראלי לאנליזה קבוצתית אוניברסיטת תל-אביב - התכנית לפסיכותרפיה.

 

י

 

י

 

 

סיפור קבוצתי
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 88.20 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אמציה - הוצאת ספרים

אדם חווה והנחש
עולם השקר
המדריך המחויך לאושר משפחתי
פגישה על השפתיים
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.