יריד פסיכולוגיה עברית

הגישה המוטיבציונית בטיפול בחרדה/הני א. ווסטרה

מחיר קטלוגי: 136.00 ₪
מחיר: 109.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
הגישה המוטיבציונית בטיפול בחרדה/הני א. ווסטרה

הגישה המוטיבציונית בטיפול בחרדה/הני א. ווסטרה

עורך מדעי למהדורה העברית: ד"ר שאולי לב-רן

 

אנשים רבים הסובלים מהפרעות חרדה נאבקים עם רגשות סותרים בכל הנוגע לשינוי. הצורך לשבור דפוסים מוכרים יכול להיות קשה ותובעני מאוד – גם כשמדובר בתבניות ודפוסים המובילים לסבל וכאב. ספר מעשי וחכם זה מציג בפירוט אסטרטגיות לשיפור מעורבותו של המטופל בטיפול הממוקד בחרדה. המטפלת המנוסה הני א.ווסטרה מראה כיצד לארוג את השיטות והרעיונות של הגישה המוטיבציונית (MI) אל תוך טיפול קוגניטיבי-התנהגותי או כל סוג אחר של טיפול. היא מספקת כלים רבי עצמה שיעזרו למטופלים הסובלים מחרדה לפתור רגשות אמביוולנטיים ולשפר את המוטיבציה הפנימית שלהם על מנת לחולל שינוי.

ווסטרה מסבירה את הרעיונות הבסיסיים בגישה המוטיבציונית ואת הרלוונטיות שלהם לטיפול בחרדה ובבעיות הקשורות אליה, במיוחד דיכאון. היא מתארת דרכים ספציפיות להשתמש בגישה המוטיבציונית כהתערבות ראשונית לפני הטיפול או לשלבו לאורך הטיפול ובכל פעם שמגיעים למבוי סתום בטיפול. היא מציגה הנחיות מפורטות, צעד אחר צעד, לבחינת מוכנותו של המטופל לשינוי, להערכת רגשות ההתנגדות או האמביוולנטיות שלו, לליבוי ולפיתוח שיח שינוי ולפיתוח חוסר התאמה (discrepancy), או כיצד להזמין את המטופל לבחון סוגיות של חוסר עקביות בין ההתנהגות הנוכחית שלו לבין ערכיו. ווסטרה מדגימה בצורה חיה כיצד אריגת הגישה המוטיבציונית אל תוך המארג של שלב הפעולה בטיפול יכולה לאפשר למטפל לשמור על עמדה אמפתית וגמישה יותר ולחזק את שיתוף הפעולה בין מטופל למטפל. הספר כתוב בסגנון קריא וקולח ושופע דוגמאות קונקרטיות ושיחות לדוגמה. בסיכומו פרק שלם שכולו דוגמה של מטופל הסובל מחרדה ודיכאון.

הספר עוסק בכמה מהסוגיות הקליניות השכיחות ביותר שמטופלים מביאים עמם לטיפול ומציע תובנות ייחודיות שיכולות להוביל להתערבויות מוצלחות יותר. זהו מקור מידע מצוין לפסיכולוגים קליניים, עובדים סוציאליים, מטפלים ופסיכיאטרים, כמו גם לסטודנטים לתארים מתקדמים.

 

ד"ר הני א. ווסטרה היא מרצה בכירה באוניברסיטת יורק שבטורונטו, אונטריו, קנדה. יש לה ניסיון מחקרי וקליני נרחב שצברה בשנות עבודתה כמטפלת מהשורה הראשונה, מנחה קלינית, פרופסור ומאמנת. היא חברה ברשת המטפלים בגישה המוטיבציונית (Motivational Interviewing Network of Trainers). המחקר של ד"ר ווסטרה בנושא מוטיבציה ותהליכים בינאישיים בפסיכותרפיה מומן על-ידי המכון הארצי לבריאות הנפש והמכון הקנדי למחקר רפואי. ווסטרה פרסמה והציגה קשת רחבה של חומרים בנושא של טיפול בחרדה ובדיכאון.

הגישה המוטיבציונית בטיפול בחרדה/הני א. ווסטרה
מחיר קטלוגי: 136.00 ₪
מחיר: 109.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

תרפיית קבלה ומחויבות-תהליך ועבודה מעשית ליצירת שינוי קשוב/הייז,סטרוסאל,וילסון
איך להתגבר על נדודי שינה/קולין אספי
להיות אינטליגנטי רגשית/ קתרין קורי
התשאול הראשון - מדריך טיפולי לאנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש/ ג'יימס מוריסון
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.