יריד פסיכולוגיה עברית

היסטריה/כריסטופר בולאס

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 83.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
היסטריה/כריסטופר בולאס

היסטריה/כריסטופר בולאס

 
האם הגיעה שעתה של הקהילה הטיפולית לבחון את ההיסטריה מחדש?
בספר זה טוען הפסיכואנליטיקאי הנודע, כריסטופר בולאס, בניגוד לדעה המקובלת, כי ההיסטריה לא נעלמה מחדר הטיפול, וכי היא שכיחה כשם שהיתה בעבר, גם אם לעיתים היא מסתתרת מעבר לאבחנה הרווחת של "הפרעת אישיות גבולית". בולאס מציע תורת היסטריה מקורית ומאירת עיניים, אשר שוזרת את המאפיינים המוכרים - הדחקה של רעיונות מיניים, אדישות כלפי המרה, הזדהות-יתר עם הזולת - ומגבשת אותם יחדיו לידי הצורה ההיסטרית.
דרך קריאה מחודשת בפרויד טוען בולאס כי המיניות כשלעצמה היא טראומטית עבור כל ילד וילדה, שכן היא "הורסת" את הקשר עם האם ומשנה אותה מה"אמא´לה" הראשונית, האמא המטפלת בתינוק, לאמא כאישה, האובייקט המיני של הילד והאב. הכרה זו היא טראומטית מאין כמוה עבור ההיסטרי ואישיותו מתעצבת כהתנגדות מאורגנת לידע זה.
בדומה לכתביו הקודמים, חזונו זה של בולאס נתפס כפרובוקטיבי וכמעורר מחשבה. היסטריה מציע נקודות מבט חדשות להתבוננות ברעיונות נושנים ומהווה חומר קריאה מאלף לתלמידים ולאנשי מקצוע העוסקים בפסיכואנליזה ובפסיכיאטריה, כמו גם לקוראים מן השורה המגלים עניין בתהליך היווצרות האישיות בתרבות המערבית.

כריסטופר בולאס הוא פסיכואנליטיקאי החי ועובד כיום בארצות-הברית לאחר שנים רבות בלונדון. הוא מחברם של צלו של אובייקט (1987), Being a Character (1992), Cracking Up (1995), The New Information (עם דיוויד סנדלסון) (1995), ו-The Mystery of Things (1999), שהופיעו קודם להיסטריה, וכן ספרים נוספים, ביניהם גם רומן וספר מחזות שהופיעו בשנים האחרונות.
היסטריה/כריסטופר בולאס
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 83.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

הסוד של חומי/אלי כדורי
שפה וקוץ בה - לקויות תקשורת, שפה ודיבור אצל ילדים אניטרה רום,בתיה צור,ורדה קריזר
חותם האותיות-קריאה וזהות בדיאלוג הביבליותרפי/רחל צורן
משימות מהלב
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.