לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
נשללה מפרופ' חנוך ירושלמי תעודת המומחיות

נשללה מפרופ' חנוך ירושלמי תעודת המומחיות

שפיות זמנית | 6/9/2022 | הרשמו כמנויים | שלחו טקסט לבלוג

משרד הבריאות שלל מפרופ' חנוך ירושלמי את תעודות המומחיות כפסיכולוג קליני-מומחה וכפסיכולוג קליני-מדריך בהמשך להמלצת מועצת הפסיכולוגים.

ההחלטה התקבלה חמש שנים לאחר שפורסם תחקיר "עובדה" אשר חשף שורת עדויות של נשים, מטופלות, המתארות לכאורה, דפוס כמעט זהה של ניצול מיני בידי פרופ' חנוך ירושלמי. וקרוב לעשר שנים מאז החלה להיחשף הפרשה והיקפה בבלוג שניהל פרופ' חנוך ירושלמי עצמו כאן באתר.

מועצת הפסיכולוגים בראשות ד"ר אילה בלוך זימנה לאחרונה את פרופ' חנוך ירושלמי לדיון בפני חברי המועצה לאחר ששמעה את יו"ר ועדת האתיקה בהסתדרות הפסיכולוגים, את נורית ענבר וייס, חברת קבוצת פסיכואתיקה, את פרופ' גבי שפלר ואף את אחת מהנפגעות שתיארה בעדות אישית בפני יו"ר המועצה מה עשה לה פרופ' ירושלמי. פרופ' ירושלמי העדיף שלא להופיע בפני חברי המועצה ומסר באמצעות עורכי דינו שאין בעדויות ממש ושמתנהל נגדו מסע רדיפה אישי. מועצת הפסיכולוגים החליטה להמליץ בפני מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, לשלול מפרופ' חנוך ירושלמי את המומחיות כפסיכולוג קליני.

שלילת תעודות המומחיות על ידי משרד הבריאות היא הליך מנהלי (ולא פלילי) במטרה להגביל את יכולתו של פרופ' ירושלמי להמשיך לעסוק בטיפול באופן עצמאי. חשוב לזכור שפרופ' חנוך ירושלמי הוא עדיין פסיכולוג רשום בפנקס הפסיכולוגים בעל רישיון לעסוק בפסיכולוגיה אך ללא מומחיות.

חנוך ירושלמי


תגיות:

עוד בבלוג של שפיות זמנית

פרוייקט המחילה הוא ארגון שמטרתו לאסוף ולפרסם סיפורי מחילה אמיתיים במטרה לעודד קורבנות להתבונן באפשרות...

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.