יריד פסיכולוגיה עברית

רעב לקשר - למצור משמעות בהפרעות אכילה / ד"ר אליטה קולמן

מחיר קטלוגי: 97.00 ₪
מחיר: 85.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אמציה - הוצאת ספרים
טלפון: 052-8087052 (אמציה כהן)
דמי טיפול ומשלוח: 25 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: באמצעות צ'יטה לנקודת מסירה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
רעב לקשר - למצור משמעות בהפרעות אכילה / ד"ר אליטה קולמן

רעב לקשר - למצור משמעות בהפרעות אכילה / ד"ר אליטה קולמן

"ד"ר קולמן מגישה לקורא תיאור מפורט להפליא, עתיר תובנות מעמיקות, בנושא הפרעות אכילה. ניסיונה הרב בתחום ניכר בספר לאורכו ולרוחבו, והוא מציע לקורא הבנה קלינית מקיפה של הנושא ויצירתיות ייחודית בכל הקשור לטיפול בו." ד"ר מייקל אייגן (Michael Eigen), פסיכואנליטיקאי. ספריו שתורגמו לעברית: העצמי הרגיש, קשרים חבולים, הזנה רעילה ותחושת מוות נפשי. "ספר זה עשיר בהמחשות קליניות מרתקות, באופן שמעניק לקורא הרגשת נוכחות ושותפות בתהליכים הטיפוליים, בסוגייה קלינית כה מאתגרת עבור כל מטפל בתחום. ד"ר אדית מטרני, פסיכיאטרית, פסיכואנליטיקאית, מקימה ומנהלת לשעבר של המחלקות להפרעות אכילה לנוער ולמבוגרים במרכז הרפואי שיבא, תל-השומר                                     

"ספרה של קולמן מלא רגישות ותקווה לטיפול בהפרעה מחזורית של בולמוס והיטהרות. קולמן מתחברת למטופליה בתבונה ובמקצועיות, ומלווה אותם בהתמדה עד לשיפור ניכר. כתיבתה בהירה וקולחת, וגורמת לקורא לחוש קרבה למטופליה". פרופסור איתן בכר, פסיכולוג, מחבר הספר "הפחד לתפוס מקום – אנורקסיה ובולימיה, טיפול לפי גישת הפסיכולוגיה של העצמי" ד"ר קולמן ומטופלותיה פוסעות יחדיו באומץ, בתהליך "חישוף" שתחילתו לא ידועה, המוביל להבנת הדיאלקט של כל אחת ואחת. לאט ובמסירות מתפתחת היכולת לראות את הפצע, ולטפל בו באופן חומל ואמפטי... ספר זה יוכל להיות לעזר רב לא רק לקהילה המקצועית בארץ אלא לכל מי שמתמודד עם הפרעת אכילה ומנסה למצוא לה פשר ומזור. אילן דשאוני, פסיכולוג קליני וחינוכי, מומחה בטיפול בהפרעות אכילה.   

כגננת, שימיה עוברים עליה בעיקר במחיצת בני אדם "קטנים", הספר ריגש אותי במיוחד. מרתק לראות את מערכות היחסים הייחודיות שזאטוטים מפתחים עם האוכל שלהם ולהבינן לאור התובנות המובאות בספר. יכולתנו כאנשים המטפלים בנפשות הרכות הללו, להבין את מקור הרעב שכל ילד ״מביא אל השולחן״, ולנסות למצוא דרכים לספקו - היא זכות גדולה! ענבר ירון, מנהלת גן "מקום טוב", פרדס חנה "'רעב לקשר' עורר בי רעב לעוד מרעיונותיה החדשניים והמחכימים של ד"ר קולמן בכל הקשור לאופן שבו אובססיות למזון מחליפות את תהליך החשיבה כדרך לניהול העליות והמורדות בחיים. מצאתי כי גישתה החיובית של ד"ר קולמן לטווח רחב של הפרעות אכילה היא מועילה, מאירת עיניים וקריאה במיוחד." ד"ר ג'סטין א' פרנק (Justin A. Frank, MD), פסיכיאטר ופסיכואנליטיקאי. "'רעב לקשר' הוא ספר חובה!" ד"ר סטיבן קוצ'וק (Steven Kuchuk), נשיא האיגוד הבין־לאומי לפסיכואנליזה ופסיכותרפיה התייחסותית (IARPP)                                                               

 

רעב לקשר - למצור משמעות בהפרעות אכילה / ד"ר אליטה קולמן
מחיר קטלוגי: 97.00 ₪
מחיר: 85.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אמציה - הוצאת ספרים

קלפי חמלה / פמה צ’ודרון
1750 שאלות ממוקדות למנחים מאת: ד"ר יוסי קדמי
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.