יריד פסיכולוגיה עברית

מוצלחים / תומס ליקונה

מחיר קטלוגי: 108.00 ₪
מחיר: 87.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
מוצלחים / תומס ליקונה

מוצלחים / תומס ליקונה

כיצד חינוך ילדיכם לטוּב לב והתחשבות באחר יוביל לאושרם ולהצלחתם בעתיד

כולנו רוצים שהילדים שלנו יהיו אדיבים וטובים. מחקרים רבים מראים שהיכולת הזו של "טוֹבוּת" חוזרת אל האדם בשלל דרכים במהלך חייו, משפיעה באופן מכריע על עתידו והופכת אותו לשמח יותר, מסופק ובעל סיכויים רבים יותר לגדל משפחה מאושרת, חזקה ויציבה. חשוב להבין שטוב לב לא עומד בפני עצמו, הוא זקוק לתמיכה של מעלות חיוניות אחרות כמו אומץ, שליטה עצמית, כבוד והכרת תודה.

עם דוגמאות קונקרטיות שנלקחו ממשפחות רבות, וטיפים פשוטים וברורים שתוכלו לפעול לפיהם, מוצלחים מבקש לעזור לכם לתת ולקבל כבוד בחוג המשפחה, לקיים שיחות משפחתיות לפתרון בעיות שוטפות, להתמודד עם בעיות משמעת, לבנות אופי, ולשפר את הדינמיקה של מערכות היחסים של ילדיכם בתוך המשפחה, עם חבריהם ועם העולם המחכה להם בחוץ, בדרך להפוך את ילדיכם לבני אדם טובים, מלאי ביטחון עצמי וסיפוק.

ד"ר תומס ליקונה הוא פסיכולוג התפתחותי והמנהל המייסד של המרכז לכבוד ואחריות באוניברסיטה של מדינת ניו יורק בקורטלנד. הוא חיבר שמונה ספרים על התפתחות אופי, ובהם Raising Good Children, Educating for Character: How Our Schools Can Teach Respect and Responsibility הנחשב ל"תנ"ך של תנועת חינוך האופי", ו-Character Matters. ליקונה קיבל את פרס סנפורד נ' מקדונל ("סנדי") על מפעל חיים בחינוך אופי, שימש נשיא האיגוד לחינוך ומוסר, יועץ לפרויקט "הפיכת האכפתיות לנחלת הכלל" של אוניברסיטת הרווארד, ושותף לאוניברסיטת לידס בפרויקט חינוך האופי "המידות של נרניה". הוא מרצה ברחבי העולם על טיפוח האופי הטוב במסגרת המשפחה, בתי ספר והקהילה, וכותב בלוג עבור "פסיכולוגיה היום" תחת השם "לגדל ילדים טובים" (https://www.psychologyt...ng-kind-kids).

הפרק הראשון של הספר, למה טוֹבוּת חשובה, זמין לעיון

מוצלחים / תומס ליקונה
מחיר קטלוגי: 108.00 ₪
מחיר: 87.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

חנוך לוין - תיאטרון הנפש העירומה במבט פסיכואנליטי / עורך חיים קפלן
מעשה האהבה / בארי לונג
מי מפחד ממפלצת החושך? / ד"ר גבריאלה בינדר
מאיפה את מתחילה/ יעל קלו מור
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.