יריד פסיכולוגיה עברית

העסק של בודהה / אלעד נגר

מחיר קטלוגי: 88.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
העסק של בודהה / אלעד נגר

העסק של בודהה / אלעד נגר

כיצד יכול הבודהיזם לסייע לך במשא ומתן עסקי? איך ניתן להגביר חדשנות ויצירתיות בעסק שלך באמצעות הדרך הבודהיסטית? מהו האתגר האמיתי של איש המכירות בעסק? איך חמלה עצמית תהפוך אותנו למנהלות טובות יותר? מהי אקולוגיה עסקית ומה הקשר בין דאגה לסביבה להצלחה שלך? בספר זה נבחן שאלות אלה ועוד רבות, תוך חיבור בין הפן העסקי והניהולי לדרך החיים הבודהיסטית.

בספר עיון עסקי וניהולי פורץ דרך, מחבר אלעד נגר בין שני עולמות מנוגדים לכאורה, וממחיש כיצד אימוץ דרכו של הבודהה בעולם הגלובלי והדינמי של המאה ה-21 אינו עומד בסתירה לקידום יעדיהם של ארגונים עסקיים, אלא שזור בהם בסינרגיה.    

לאורך הספר הולכת ומתבהרת התובנה, דרך הראש ולא פחות מכך דרך הלב והחוויה: לבודהיזם יכולה להיות תרומה משמעותית לא רק לאיכות חייהם של כל אלה הפועלים בזירה העסקית והניהולית, אלא גם לקידום יעדיהם של ארגונים עסקיים.

חלקו הראשון של הספר מוקדש להיכרות בסיסית עם הבודהיזם ועקרונותיו, מתוך הנחת יסוד שזהו מפגשם הראשון של הקוראות והקוראים עם הבודהיזם. שלושת חלקיו האחרים של הספר מנתחים נושאים עסקיים וניהוליים שונים ברוח הבודהיזם. הספר מדגים באופן בהיר ועמוק, כיצד דרך חיים זו נותרה רעננה וישימה, ויכולה לספק גם כיום תובנות ומשמעות בעולם העסקים והניהול.

"הספר העסק של בודהה מחבר באופן חדשני ורגיש בין עולם העסקים והניהול לבין הבודהיזם. הוא ממחיש באמצעות ניתוח מצבים עסקיים וניהוליים שונים כיצד ניתן לפעול בזירה העסקית באופן שמקדם את יעדיו של העסק, ובו-בזמן מיטיב עם הסביבה הרחבה יותר. אלעד נגר, יזם ומנהל מוכשר, טווה בספר בעדינות ובאופן מעמיק את החוטים המגשרים בין עולם עסקים לדרכו של הבודהה. במבט חדשני ומרענן, הוא מדגים כיצד ניתן לנהל עסקים בעולם הדינמי והגלובלי בו אנו חיים, תוך התבססות על התובנות בנות 2,500 שנה של הבודהיזם. אני ממליץ בחום ליזמים, נשות עסקים ומנהלים בכל ארגון לקרוא ספר זה" (דיוויד אסיא, יזם היי-טק, מנהל ומשקיע).

אלעד נגר, יליד 1970, נשוי ואב לשלוש בנות, הוא איש עסקים, יזם ומנהל עם קריירה עסקית שהחלה בשנות ה-90, רובה בעולמות מדעי החיים, ההיי-טק וההשקעות. הוא הוביל כיזם, מנכ"ל, יו"ר דירקטוריון ומשקיע חברות סטארט-אפ וחברות בורסאיות. אלעד אף היה מפיק שותף של שני סרטי קולנוע של היוצר והבמאי אבי נשר. הוא מתרגל בודהיזם ומייעץ לאנשי עסקים, הנהלות ודירקטוריונים של חברות בנושאים עסקיים תוך שילוב ויישום הדרך הבודהיסטית. 

העסק של בודהה / אלעד נגר
מחיר קטלוגי: 88.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

מכוון המצפנים / דורון סיון
התעוררות - חיי עם אושו / מא אננד סמבביה
רוקי / הילי דולב
המאור הגדול, המאור הקטן, הכוכבים והבריאות
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.