יריד פסיכולוגיה עברית

צ'רצ'יל שיעור בניהול / דן ממט

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 88.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
צ'רצ'יל שיעור בניהול / דן ממט

צ'רצ'יל שיעור בניהול / דן ממט

צ'רצ'יל, אחת הדמויות הדומיננטיות ביותר במאה העשרים, נודע בין היתר בשל כושר ההתבטאות יוצא הדופן שלו, יכולת מנהיגות מרשימה וניהול משברים מוצלח. כאשר העולם היה אחוז בחיל ורעדה נוכח התרחבות השלטון הנאצי בשנות הארבעים של המאה הקודמת, צ'רצ'יל היה מי שנשא בגאון את לפיד המאבק לחירות.
ספר זה עוסק בניהול ובמנהיגות. בעולם הניהול העכשווי של המאה ה-21 אנו משתמשים בטרמינולוגיות ובדיסציפלינות אשר לא היו קיימות אי אז בשנות הארבעים של המאה הקודמת, כאשר צ'רצ'יל ניהל את המלחמה. ובכל זאת, צ'רצ'יל היה חלוץ וסלל דרך בתחומים רבים ובהם גם ניהול. בדרכו הייחודית צ'רצ'יל סיגל לעצמו שיטות ניהול ומנהיגות אשר מהוות השראה רבה גם בימינו אנו, ולעיתים נהפכו לנורמה שאותה אנו מכירים כיום.
צ'רצ'יל עצמו אמר פעם: "ככל שנעמיק להסתכל לאחור כך נגדיל את טווח הראייה שלנו קדימה". ציטוט זה מתאר במדויק את הספר - מבט לאחור על אירועים עוצמתיים במאה הקודמת ועל דמות מנהיגותית יחידה במינה כדי ללמוד ולרכוש כלים ניהוליים ומנהיגותיים להווה ולעתיד.
בספר מובאות מגוון פעולות היום־יום אשר שימשו את צ'רצ'יל בניהול המערך הבריטי במלחמת העולם השנייה.
ישנם מקורות לרוב מהם אפשר ללמוד ניהול ומנהיגות. הספר מספק הזדמנות ללמוד ניהול ומנהיגות מדמות ייחודית במינה - דמות המופיעה על במת ההיסטוריה אחת למאה שנה, אדם אשר הצליח להנהיג את האנושות בימיה החשוכים ביותר, בהצלחה, לעבר ימים מוארים יותר.

דן ממט, מהנדס תעשייה וניהול, מרצה ומנהל פרויקטים בחברות הייטק. במסגרת התואר השני עסק בתזה "ניהול סיכונים בפלישה לנורמנדי, 1944". זהו ספרו הראשון.

צ'רצ'יל שיעור בניהול / דן ממט
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 88.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

הג'וק, המקק והתיקן... וחיפושית גם / לבנה אטאס-כהן
איזה מזל שלא קפצתי / נורית משה
להיות פלסטלינה בעולם של ברגים / אליאב אללוף
לקבל את עצמך מחדש / יובל גלילי
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.