יריד פסיכולוגיה עברית

מיטה וחצי/ לי ראובני

מחיר קטלוגי: 78.00 ₪
מחיר: 69.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
מיטה וחצי/ לי ראובני

מיטה וחצי/ לי ראובני

מדריך מיניות למתבגריםות​​​​​​​

הרעיון לספר נולד בעקבות עבודתי בעשור האחרון כעורכת המדור "צעירים חסרי מנוח" במגזין "ראש אחד". בתקופה זו זכיתי להיחשף להתלבטויות הכי אינטימיות, רגישות ומעוררות הזדהות של מתבגרים ומתבגרות, המנסים ומנסות למצוא את דרככםן הייחודית בגיבוש זהותכםן העצמית, המינית והזוגית.

כתובת המייל של המדור הייתה כמו שער מזמין לווידויים ארוכים ונוגעים ללב, כמו גם מרחב לשאלות קצרות וענייניות; מקום לבדיקה עצמית של השואל והשואלת, השוואה לאחרים ולאחרות ולשאלה קטנה ופשוטה, שמגלמת עולם שלם של התלבטויות –  "מה לעשות?".

בעיניי, מיניות של מתבגריםות אינה מדוברת מספיק – לא בבית ולא בבית הספר, לא בתנועות הנוער ולא בקופות החולים. ואם כבר מתקיים שיח על מיניות, לרוב הוא אינו כולל כל אזכור לעונג ולהנאה. המטרה שלי בספר זה היא להציג ולהציע עולם של מיניות, שבו הפרקטיקות המיניות (הפעולות המיניות) אינן רק אקטים טכניים, אלא חוויה שלמה ומורכבת. אני מקווה שספר זה יצליח להנגיש את כל הדרוש לכםן כדי ליצור תמונה שלמה ורבת ממדים של מיניות.

הספר מחולק לפרקים העוסקים בנושאים שונים, חלקם רגשיים, חלקם יישומיים, חלקם גופניים. בחלקים מסוימים, הספר מתייחס לאחד משני המגדרים באופן ספציפי, כמו שינויים פיזיולוגיים בגופן של נערות או בגופם של נערים. הדרך הטובה ביותר בעיניי לקרוא את הספר היא בדילוגים. אפשר להתחיל מההתחלה ולעבור על הכל, או לקפוץ ישר לחלקים שהכי מענינים בעיניכםן. כל השאלות והתשובות בספר נלקחו מתוך הטור "צעירים חסרי מנוח", שפורסם במגזין "ראש אחד" במשך למעלה מעשור. חלק מהתשובות והשאלות שונו במקצת כדאי להתאים לתוכן הספר הנוכחי.

מיטה וחצי/ לי ראובני
מחיר קטלוגי: 78.00 ₪
מחיר: 69.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

בבתים שלנו/ רן גבריאלי
יצירת שינוי במשותף/ ג'ון פרדריקסון
הקוף הזועף/ סוזן לנג
סיפור על טיול של ארנב וחתול/ מיריק שניר
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.