יריד פסיכולוגיה עברית

מודי – קלפי מצבי עצמי לעבודה טיפולית

מחיר: 149.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: המרכז לוויסות רגשי
טלפון: 054-5420650 (שלי זאנטקרן)
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
מודי – קלפי מצבי עצמי לעבודה טיפולית

מודי – קלפי מצבי עצמי לעבודה טיפולית

מטרת הערכה הינה לסייע למשתתפים לזהות את חלקי העצמי ולאפשר הפרדה להכרות עם כל חלק וחיבור, בין חלקי עצמי שונים על מנת לזהות את הקשרים. כמו כן בערכת הקלפים ישנם קלפי צרכים להכרות עם הצרכים הרגשים של כל אחד ואחת מהמשתתפים.

שלבי העבודה עם קלפי מודי:
שלב א – זיהוי החלקים: המטופל מזהה ומאפיין את החלקים שמופעלים אצלו בחיי היום – יום. לאחר זיהוי החלקים, משיימים את המודים השונים ומשחקים בדרכים שונות כדי לאפשר החצנה של המוד, הרחקה ושיח עם המודים השונים.
שלב ב – Playfulness: באמצעות קלפי מודי אפשר לשחק את החלקים שמאפיינים אותנו, ולשחק גם תפקידים "חדשים" בחיינו שנבנים בתהליך.
שלב ג – חיבור: לאחר זיהוי המודים השונים, שיומם והיכרות עם תפקידם, יוצרים חיבור בין החלקים השונים כדי להבין את התמונה המלאה, כיצד מופעלת שרשרת המודים וממה היא מורכבת.
שלב ד – המוד המיטיב: פיתוח וחיזוק המוד ה"מיטיב" המספק את הצרכים הרגשיים הבסיסיים. נעצים את החלקים המיטיבים באמצעות זיהוי חוזקות וכוחות המאפשרים התמודדות יעילה.
שלב ה – המטפל הפנימי: יצירת קשרים בין כל החלקים באמצעות "המטפל הפנימי" המספק את צורכי המוד הילדי באמצעות בקשת הצרכים מהסביבה או סיפוק הצרכים בעצמו, פיתוח והעצמה של הילד השמח וה"מיטיב", הצבת גבול למודים הקוֹליים המופנמים והחלפת התנהגויות לא יעילות בהתנהגויות יעילות לטווח ארוך, וכל זאת באמצעות קשר בטוח ואמפתיה לכל החלקים.
שלב ו – יישום ביום-יום: יצירת קשרים אדפטיביים עם החלקים הפנימיים ועם הסביבה החיצונית והפעלת המודים המיטיביים בחיי היום יום.

לצפייה בסרטון הסבר:https://www.youtube.com/watch?v=LdwKCW4LZSI

מודי – קלפי מצבי עצמי לעבודה טיפולית 1                     ​​​​​​​מודי – קלפי מצבי עצמי לעבודה טיפולית 2​​​​​​​

​​​​​​​

 

 

מודי – קלפי מצבי עצמי לעבודה טיפולית
מחיר: 149.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.