יריד פסיכולוגיה עברית

זרמים בפסיכולוגיה במבט עכשווי / דרור דרשן

מחיר: 87.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
זרמים בפסיכולוגיה במבט עכשווי / דרור דרשן

זרמים בפסיכולוגיה במבט עכשווי / דרור דרשן

ספר חדש (2021) וייחודי המקבץ לראשונה תחת קורת גג אחת את האסכולות המרכזיות בפסיכולוגיה - הפסיכואנליזה, הבהביוריזם, ההומניזם, הסטרוקטורליזם, הגשטלט והפונקציונליזם, בשפה בהירה יסודית ומקיפה, ומנגישם לקורא באופן מסודר כרונולוגי ורציף. 

מערכות היחסים של האדם מתנהלות בכל רגע נתון בשלושה מישורים מצטלבים - יחסיו של האדם עם עצמו, יחסיו של האדם עם סביבתו ויחסיו של האדם מול האל. בכל אחת ממערכות יחסים אלו פועל האדם במחשבה, בדיבור ובמעשה - כאשר יש ומחשבתו מודעת ויש שאינה מודעת, ופועלה היוצא של מחשבתו הם הדיבור והמעשה.

משחר היווסדו מנסה מדע הפסיכולוגיה לעמוד על טיבן של מערכות יחסים אלו בעזרת התמקדות במערכת המנטלית-רגשית שבאדם במטרה לפענח אלו כוחות פועלים באדם, מה התכלית אליה הוא שואף ומהם הגורמים המניעים אותו בפעולותיו. במקביל עוסקת הפסיכולוגיה בניסיון לשקם את מצבו הנפשי של האדם במצב של לקות תפקודית, או להיטיב עימו בשאיפה לממש את עצמו באופן מיטבי בדרך להגשמת שאיפותיו.

ספר זה מחולק לשני חלקים: בחלקו הראשון מובאת סקירה מקיפה ויסודית של הגישות המרכזיות בפסיכולוגיה, המובילה את הקורא למסע מרתק אל עקרונותיהן, נקודות המחלוקת ביניהן, הרקע שממנו צמחו ואופן השתלשלותן במהלך השנים. בחלקו השני הספר מציע דרכים חדשות ומעוררות מחשבה להסתכלות על הדברים. דרכים המשלבות בין הרעיונות השונים שבהם נגעה כל גישה, המלוות את הקורא גם לאחר סיום הקריאה.

"מבט חודר מצטיין בבהירותו, המפענח את רזי האסכולות הפסיכולוגיות לכל אדם משכיל המפלס לעצמו דרך..." (פרופ' הלל ויס חוקר תרבויות, ספרות ופסיכולוגיה. אוניברסיטת בר-אילן)

"כתב היד כתוב בצורה טובה ומקיפה מאוד. בחירתו של הכותב להתעכב על כל זרם ולהסבירו באופן מפורט, מעידה הן על רצונו להגיש לקורא ספר מגובש ו'סגור' מכל כיוון והן על אהבתו העזה לתחום ושליטתו הרבה בו...  נטייתו של הכותב לשלב הומור בכמות מפתיעה למדי בטקסט הופך את הקריאה למהנה יותר ו'מרענן' את מוחו של הקורא מהמידע הרשמי, המעונב יותר, שמופיע ברוב שלבי הספר...  השילוב בין הכתיבה העיונית לבין הכתיבה הקלילה וההומוריסטית נעשה בצורה מצוינת, וגורם לשילוב זה להיראות טבעי וכמעט מובן מאליו..."  (לקטור ראשי)  

הספר נכתב בליווי אנשי אקדמיה ומקצוע בכירים ונרכש על-ידי למעלה מ-30 אוניברסיטאות ומכללות בארץ ובעולם. בחלקן אף נכנס לתוכנית הלימודים. 

רשימת המוסדות שרכשו את הספר מופיעה באתר הקטלוג המאוחד ULI.

המחבר הינו איש מחקר והגות בעל תואר B.Sc בהנדסה ו - M.Ed בהצטיינות יתרה בייעוץ חינוכי במסלול הפסיכולוגי, ולימודים לקראת דוקטורט בתחום. בין ספריו 'חוג הפסיכולוגים השבועי' ו'האדם מחפש להרגיש משמעותי'.

 

זרמים בפסיכולוגיה במבט עכשווי / דרור דרשן
מחיר: 87.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

על הספקטרום/ סטיב סילברמן
הורות במחשבה שניה - עבודה טיפולית עם הורים / דרור אורן
טרומן הצב/ ג'ין רידי
עץ הפלאים של לוני/ נעמי אפל
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.