יריד פסיכולוגיה עברית

טובים השניים - נישואין כדיאלוג / פרופ' קלייר רבין

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
טובים השניים - נישואין כדיאלוג / פרופ' קלייר רבין

טובים השניים - נישואין כדיאלוג / פרופ' קלייר רבין

רוב הזוגות הנשואים בימינו שואפים למערכת של ידידות אמיתית ושל ריעות בנישואין. למרות זאת, רק מעטים מוכנים לאתגרים שנישואין כאלה מציבים בפניהם. השאיפות, הציפיות והאידיאלים הגבוהים, ש רבים מביאים עימם לחיי הנישואין, הופכים לעיתים קרובות לאכזבה ולמרירות, כאשר בני הזוג עומדים בפני עימות מבלי להבין את מקורו ומבלי שיהיו מצויידים בכלים הנחוצים להתמודד אתו.

נישואין יכולים להוות בסיס הן לצמיחה אישית והן לעוצמה זוגית. יידע ומיומנויות הינם הבסיס להשגת נישואי הריעות - דרך הבנת הבעיות הבסיסיות, המהוות אבן נגף, ודרך היכולת ליצור דיאלוג זוגי כדי להתמודד עם בעיות אלו. הספר טובים השניים מבוסס על ניסיון בטיפול בזוגות רבים בישראל, והוא מציג את הדרך שבה משתנים היחסים במערכת הנישואין ומתפתחים עם זמן. הספר חושף את הניגודים שבין בני הזוג, ניגודים המסתתרים מאחורי עימותים יומיומיים. כן מציג טובים השניים מיומנויות וכלים, שיעזרו בהבנת הניגודים ויהפכו אותם למסגרת של נישואין דינמיים ומאושרים. טובים השניים דן גם בדמיון ובשוני בין בני הזוג ובדרך שהם מגיבים לנישואין.

ד"ר קלייר רבין עובדת בישראל מזה 18 שנה כמרצה, כמדריכה וכתרפיסטית. ספר זה מבוסס על עבודתה ועל נסיונה הרב עם זוגות ישראליים, הבאים מרקע מגוון ומתמודדים עם החיים רוויי המתח בישראל.

ד"ר קלייר רבין היא ילידת ארצות הברית, המרצה בבית הספר לעבודה סוציאלית על שם שאפל באוניברסיטת ת``א. היא ממייסדות התחנה ליעוץ בחיי נישואין ומשפחה ביפן, וכן פיתחה את בית הספר לנישואין - תוכנית חינוכית לזוגות, להנחלת היידע והכלים הדרושים לחיים משותפים, ואימנה אנשי מקצוע בשיטותיה למניעת מצוקה במסגרת הנישואין.

טובים השניים - נישואין כדיאלוג / פרופ' קלייר רבין
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

החושך/ למוני סניקט
ראייה שמשחררת - מדיטציות על ריקות והתהוות מותנית / רוב ברבאה
קסמן של אגדות / ברונו בטלהיים
״טדאם!״ - משחק משפחתי/חברתי
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.