יריד פסיכולוגיה עברית

ערכת משחקים לשחק CBT - מהדורה חדשה 2021

מחיר: 280.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: המרכז לוויסות רגשי
טלפון: 054-5420650 (שלי זאנטקרן)
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
ערכת משחקים לשחק CBT  - מהדורה חדשה 2021

ערכת משחקים לשחק CBT - מהדורה חדשה 2021

https://www.youtube.com/watch?v=Y8Vw-w8eDxo

​​​​​​​ערכת המשחק "לשחק CBT " מבוססת על התיאוריה הקוגניטיבית-התנהגותית ומיועדת לליווי תהליך טיפולי עם ילדים, מתבגרים והורים, במפגש פרטני, דיאדי או קבוצתי. הערכה מהווה פלטפורמה ייחודית ומאתגרת להיכרות וגמישות של תגובות והרגלים – רגשיים, קוגניטיביים, תחושתיים והתנהגותיים – הגורמים לקשיים אישיים ובינאישיים. השינוי מתרחש תוך שימת דגש על תקשורת פתוחה, אווירה טובה, משחק והנאה של המשתתפים.

ערכת המשחקים מיועדת למטפלים, יועצים חינוכים, מנחי קבוצות וכל מי שעובד עם ילדים והורים.הערכה מבוססת על הגישה הקוגניטיבית התנהגותית ומאפשרת הכרות עם מודל אפר"ת בדרך יצירתית ומהנה. הערכה כוללת חוברת הסבר מפורטת על האפשרויות הרבות שניתן להשתמש בה בחדר הטיפולים עם ילדים והורים. ערכה זו הינה גרסה משופרת ומעודכנת של המשחק "לשחק באמת" שיצא בשנת 2011 ומאז עבר שינויים רבים בהתאם להתפתחות בשדה הטיפולי.
הערכה כוללת 8 לוחות משחק שונים:

ערכת משחקים לשחק CBT  - מהדורה חדשה 2021 1​​​​​​​​​​​​​​ערכת משחקים לשחק CBT  - מהדורה חדשה 2021 2​​​​​​​ ערכת משחקים לשחק CBT  - מהדורה חדשה 2021 3ערכת משחקים לשחק CBT  - מהדורה חדשה 2021 4​​​​​​​

 

בערכה 8 סוגים שונים של קלפים: קלפי אירועים, קלפי מחשבות מזיקות, קלפי מחשבות ממתנות, קלפי תחושות גוף, קלפי רגשות, קלפי התנהגות וקלפי משקפי עיוותי חשיבה שקופים. כמו כן בערכה חבילת קלפי משימות לשימוש במשחקי הלוחות השונים.

 

גילאי: 7+ והדרכת הורים

ערכת משחקים לשחק CBT - מהדורה חדשה 2021
מחיר: 280.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.