יריד פסיכולוגיה עברית

הורים אמיצים / פרופ' חיים עומר

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 68.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אמציה - הוצאת ספרים
טלפון: 052-8087052 (אמציה כהן)
דמי טיפול ומשלוח: 25 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: באמצעות צ'יטה לנקודת מסירה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
הורים אמיצים / פרופ' חיים עומר

הורים אמיצים / פרופ' חיים עומר

הורים אמיצים מאת: פרופ' חיים עומר

אתגר ההורות בימינו קשה מכל מה שהיכרנו לאורך ההיסטוריה האנושית: מצד אחד, הילדים מופצצים כל העת בגירויים, פיתויים וסכנות שמגיעות אליהם מן הסביבה רוויית הסכנות וגם דרך הסמרטפון, אליהם נחשף הילד 24 שעות ביום. מצד שני, ההורים חלשים היום יותר מאי פעם, לאחר שהאמצעים הסמכותיים המסורתיים ניטלו מידיהם. כך ניצבים כיום הילדים מול סחף אדיר של גירויים מתמשכים כאשר להורים אין כל יכולת להתמודד מולם.

ספר זה מציע תשובה לאתגר כפול זה ומביא איתו בשורה: הוא מלמד את ההורים כיצד הם יכולים להעז ולמלא מחדש את תפקיד העוגן של ילדיהם, בצורה לגיטימית, ערכית ורגישה. הורה ממלא תפקיד של עוגן כאשר הורותו נשענת על ארבעה יסודות: נוכחות נחושה, שליטה עצמית, תמיכה ולגיטימציה מן הסביבה הקרובה, ויכולת התמדה. ההורים ירכשו בספר זה את ארבעת היסודות הללו בצורה שיטתית, כך שהם יוכלו להתחזק ולהתייצב בהורותם ובכך לייצב את ילדם מול הסחף המתגבר.

על המחבר

חיים עומר הוא פרופסור אמריטוס מאוניברסיטת תל אביב, פסיכולוג וחוקר בעל מוניטין בין לאומי. הוא חיבר 11 ספרים, שתורגמו ל-12 שפות, שהידועים ביניהם הם: "שיקום הסמכות ההורית", "המאבק באלימות ילדים", "הסמכות החדשה", "פחדים של ילדים", "עולם של פיתויים" ו-"מורים היום: מהישרדות לשליחות". הוא כתב למעלה מ-80 מאמרים מדעיים שפורסמו בכתבי עת מובילים בתחום. ספר זה מהווה גולת כותרת של עשרים שנות עבודה שלו ושל צוות רחב של מטפלים, מחנכים וחוקרים שעבדו בהנחייתו בארץ ובעולם וסייעו בפיתוח גישתו להורים בטיפול ובמניעה של סדרה ארוכה של הפרעות ומצבי סיכון.

הספר ראה אור בהוצאת פוקוס

הורים אמיצים / פרופ' חיים עומר
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 68.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אמציה - הוצאת ספרים

לשבור את הלוחות: פרופ. אדיר כהן
השיר כותב אותי מאת: פרופ. אדיר כהן
לפקח עינים לרוחה מאת פרופ. אדיר כהן
העץ והתפוח: ליקויי למידה במראה בין-דורית / עמלה עינת
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.