יריד פסיכולוגיה עברית

עגילי כסף השכם בבוקר / חיה גליק

מחיר: 68.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
עגילי כסף השכם בבוקר / חיה גליק

עגילי כסף השכם בבוקר / חיה גליק

אחרי גיל ארבעים מוצאת את עצמה מאיה, אלמנה ואם לילדים בוגרים, מתכוננת לדייט. בחלוף השנים כבר הספיקה לשכוח את ההתרגשות, את הציפייה ואת החרדה לקראת ההיכרות עם גבר חדש, ועתה הכול שוב לפניה. היא פונה לעזרת חברותיה ומייסדת עימן את “מועצת חכמות הזוגיות“, שם הן חולקות את חוויותיהן וצולחות יחד את עולם הדייטים המאתגר, המפתיע, המשעשע ולעיתים קרובות גם המאכזב.

סיפוריהן המרתקים, הכתובים בכנות, ברגישות ובהומור פרושים לאורך הספר לצד “ספר דברי הנשים“ – יומנה של מאיה, ובו היא משתפת את הקורא בעצות ובתובנות למימוש זוגיות מוצלחת מתוך ניסיונה האישי.

עגילי כסף השכם בבוקר“ יעלה חיוך גדול על פניהם של קוראים הנמצאים בצומת דרכים בחייהם ומתלבטים בין בחירה ליצור קשר זוגי לבין המשך החיים ללא זוגיות. רוחו האופטימית של הספר, הערבות ההדדית שבין הדמויות, ערך החברות המועלה בו על נס – וכמובן הסיפורים הפיקנטיים, החושפניים והמרגשים המופיעים בו – יעודדו את הקורא ויסייעו לו בדרכו.

חיה גליק (לבית שניידר) היא סופרת ילדים ונוער, בוגרת הוראה B.Ed. במכללת סמינר הקיבוצים בחוג לספרות עברית וכללית. ספריה “מתחת לגל – הדרך מנחשולי החיים אל שמחת החיים“, “ממלכת הלילה של לירי“ ו“סודות הכיתה הרומנטית“ זכו לביקורות חיוביות ומשבחות.

עגילי כסף השכם בבוקר / חיה גליק
מחיר: 68.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

המלאך, המשיח, המלח והסוכר / חנה גטא
למה כדאי להיות לטובת הכריש / אליאב אללוף
סוד הסמב"ת / טיראן כהן עוזרי
להחזיק ת'טיק / הילה בר יפעת ושרון צימרמן ברנר
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.