יריד פסיכולוגיה עברית

שפתו של ויניקוט - מילון לשימוש של ויניקוט במילים / ג'אן אברם

מחיר קטלוגי: 249.00 ₪
מחיר: 210.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
שפתו של ויניקוט - מילון לשימוש של ויניקוט במילים / ג'אן אברם

שפתו של ויניקוט - מילון לשימוש של ויניקוט במילים / ג'אן אברם

​​​​​​​שפתו של ויניקוט – מילון לשימוש של ויניקוט במילים מאת ג'אן אברם הוא המדריך המלא והמקיף ביותר שנכתב על תולדות חשיבתו של ויניקוט, מאז ראה אור לראשונה ב-1996, שנת המאה להולדתו. אף שהספר בנוי כמילון מושגים, הוא מצליח להיות אנתולוגיה אינטגרטיבית ושלמה, הנושאת את הקורא למסע לאורך כתביו של ויניקוט, המתפרסים על פני ארבעים שנה (1931-1971). מהדורה זו, המוגשת כעת לקורא העברי, היא תרגום של המהדורה השנייה והמורחבת של הספר, פרי מחקרה של אברם בעשור שחלף מאז יצאה מהדורתו הראשונה.

ספרה של אברם כמוהו כמילון אוקספורד לשפה האנגלית. כמוהו הוא מציע לקורא "את ההיסטוריה של דרך השימוש במילה או במונח וכיצד שימוש זה השתנה ועודנו נתון בתהליך של השתנות". תו ההיכר של שפתו של ויניקוט הוא יכולתו להראות כיצד השימוש של ויניקוט במילים יוצר גרסה של פסיכואנליזה כ"דבר חי ביותר".
תומס אוגדן, מתוך ההקדמה לספר

במבוא החדש לעבודתו של ד"ו ויניקוט אברם מצביעה על תרומתו התיאורטית של ויניקוט להתפתחות הפסיכואנליזה. המילון של אברם מזמין את הקורא לצאת למסע אישי לגילוי טבעם המהפכני של מושגיו של ויניקוט ולהשיב בעצמו על השאלה: האם מהווה עבודתו שינוי פרדיגמטי בחשיבה הפסיכואנליטית?
ג'אן אברם היא פסיכואנליטיקאית שעיקר עיסוקה בפרקטיקה הפרטית שלה בלונדון. היא חברה בחברה הפסיכואנליטית הבריטית, ארכיבאית לשם כבוד ב-Winnicott Trust וסגנית יו"ר של קורס היסוד בפסיכואנליזה במכון הפסיכואנליטי.
מהדורה שנייה זו של שפתו של ויניקוט מכילה לראשונה ביבליוגרפיה כרונולוגית ואלפאביתית מלאה ומדויקת של כל עבודותיו של ד"ו ויניקוט, פרי פיתוחו של קנוד חולמנד. חולמנד הוא פסיכולוג קליני ופסיכותרפיסט ילדים בקופנהגן, דנמרק, וחבר בחברה הדנית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית של הילד והמתבגר. הוא נושא בתפקיד הביבליוגרף של ה-Collected Works of D.W Winnicott.

"אני ממליץ בחום על התיאור המצוין של מחשבתו מלאת הרבדים של ויניקוט. בצלילות ובהנאה ניכרת מובילה אותנו ג'אן אברם דרך פניה הרבות של חשיבתו. ספר זה עתיד להוות מקור התייחסות בלתי נדלה עבור כל מי שמבקש להבין את עבודתו של ויניקוט".
ד"ר רוג'ר קנדי, נשיא החברה הפסיכואנליטית הבריטית

"ספר זה הוא יותר ממילון; זהו מדריך שאפשר לקרוא בו מתחילתו ועד סופו. בדרכה המופלאה ג'אן אברם חושפת את היצירתיות יוצאת הדופן של ויניקוט ומשרטטת את נקודת המבט המהפכנית שלו, נקודת מבט שאנו זקוקים לה גם היום. ברכות מקיר לקיר על מהדורה שנייה זו".
ג'ולייט מיטשל, פרופסור לפסיכואנליזה ולימודי מגדר, אוניברסיטת קיימברידג'

"שפתו של ויניקוט הוא ספר אינטליגנטי ומועיל עבור קוראיו של ויניקוט ועבור תלמידיו. מדריך זה מתקבל בברכה כחלופה למילון של מושגים. האיסוף וההבניה של רעיונותיו המרכזיים של ויניקוט, השימוש היעיל בציטוטים והערותיה של אברם עצמה עושים אותו לספר חיוני והכרחי עבור כל מי שמעוניין להבין את האיכות החמקמקה של חיבוריו של ויניקוט".
גרגוריו קוהון, פסיכואנליטיקאי, אנליטיקאי מנחה בחברה הפסיכואנליטית הבריטית

שפתו של ויניקוט - מילון לשימוש של ויניקוט במילים / ג'אן אברם
מחיר קטלוגי: 249.00 ₪
מחיר: 210.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

טיפול קוגנטיבי והפרעות אישיות חלק ב / אהרון ט.בק, דניס דייויס, ארתור פרימן
רחוק מהעץ/ אנדרו סולומון
להיות ראוי / אמיתי מגד
הגישה המוטיבציונית בקבוצות / וגנר, אינגרסול
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.