יריד פסיכולוגיה עברית

קמילה פיסת שלווה / נועה אמה בר

מחיר: 69.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
קמילה פיסת שלווה / נועה אמה בר

קמילה פיסת שלווה / נועה אמה בר

קמילה היא זיקית רבגונית, תרתי משמע.

קמילה הזיקית העדינה יוצאת למסע להכיר את עצמה ומלמדת אותנו הקוראים להכיר את עצמנו דרך הרגשות שקמילה חווה ודרך החיבור ל"אני" האותנטי שלה. במסעה של קמילה מתגלה העולם הרגשי שלה ושל הסביבה הקרובה לה, והוא מתורגם להיבטים הפסיכולוגיים בחלוקה לפי המרכזים האנרגטיים – הם הצ'אקרות.

הספר קמילה פיסת שלווה נוצר מתוך ביקור בית של זיקית קטנה ועדינה, שנראה שאמה הזיקית השריצה את ביציה בחדר השינה שלנו.

הזיקית מסמלת על פי חיות ה”טוטם” האינדיאניות את היכולת לקבל בשקט ובהקשבה מצבים של שינויים בחיים. כשם שהזיקית יוצרת מעברים עדינים בין צבע לצבע ובין מצב למצב, כך עלינו לבצע את השינויים שהחיים מכתיבים לנו בעדינות ובמתינות. לעיתים הפרשנות המצטיירת בתודעה שלנו שונה מהמציאות, ואנו חווים סבל שמופיע בביטוי של רגשות ותחושות שליליות. כשסבלנו מספיק זה אומר שהגיע הזמן לעשות שינוי.
קמילה מלמדת אותנו, שכשאנו נקיים מרגשות שליליים וחווים רגשות חיוביים של שמחה ואהבה, מתרחשים בתוכנו חיבור ושקט פנימיים. שקט שמאפשר לנו לפעול מתוך ידיעה פנימית, שאכן אנו עושים את הבחירות הנכונות ומחוברים לאמת הפנימית שלנו. לאמת הפנימית הזאת קוראים אינטואיציה.
כשמתקיים בגופנו ניקיון רגשי ואיזון מנטלי אנחנו מתחילים להתחבר למקור שלנו. מתחילים לחוות את ההצלחה בחיים בכל המישורים מתוך אור פנימי שקורן החוצה. כשהמודעות שלנו מתפתחת בעזרת לימוד כלים ואיזון רגשי בחיזוק האמונה בחיים, בטבע, באלוהות, אנו עולים לתדר אנרגטי גבוה יותר שמאפשר התפתחות מנטלית ותודעתית ויכולת להתמודד עם חיי היומיום והאתגרים בחיינו בצורה שקטה וחופשית יותר.
המשיכו לנשום, להתפתח, לעשות טוב, להתחבר לאמת שלכם ולהאמין באהבה.

נועה אמה בר היא מטפלת רגשית ומדריכה לאיזון ולמודעות. אימא לחמישה ומורה לאשטנגה יוגה. החיפוש אחר האושר הביא את נועה, מעצבת גרפית בעברה והיום סופרת ומאיירת, להיפתח למסע של צבעים, רגשות וחיבור לאמת הפנימית – מסע של התפתחות והעצמה.

קמילה פיסת שלווה / נועה אמה בר
מחיר: 69.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

גופי הוא שלי / נילי זליקובסקי
קסם השמחה / איריס דהן
קופסת כוחות הקסם / אורלי שמש
יחיאל שתיל התאנה / דרור מל
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.