יריד פסיכולוגיה עברית

הספקטרום בראי הזמן/ ד"ר סוזן לוינגר

מחיר קטלוגי: 138.00 ₪
מחיר: 110.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
הספקטרום בראי הזמן/ ד"ר סוזן לוינגר

הספקטרום בראי הזמן/ ד"ר סוזן לוינגר

על אף העלייה הדרמטית במאובחנים על הספקטרום האוטיסטי בכל הגילאים, רק לאחרונה גוברת ההתעניינות באוכלוסייה של בוגרים עם ASD וניתן לחוש בהפניית הזרקור גם לצרכים של קבוצה זו. 

בהתחשב בכך שהילדים עם ASD מתבגרים עם הזמן ושכמות המבוגרים המאובחנים גדלה, יהיה צורך, בשנים הקרובות, בהרחבה משמעותית של השירותים המיועדים לאוכלוסיית הבוגרים על הספקטרום. יש חשיבות עליונה בתגבור המחקר, בפיתוח שירותים חינוכיים תעסוקתיים וחברתיים, בהפצת מידע ובהגברת המודעות לאוטיזם בקהילה הרחבה.

ספר זה מתמקד בבוגרים על הספקטרום, במיוחד אלו בתפקוד גבוה. הוא מתייחס לחומר עדכני בתחומי אבחנה, טיפול, והקמת תכניות הנחוצות לאנשים אלו. הפרקים כוללים התייחסות לדילמות וההתמודדויות בנושאי דיור, תעסוקה, לימודים אוניברסיטאיים, זוגיות, מיניות, שילוב בצבא, ועוד. יש גם פרקים על תפקוד ההורים, האחים וקהילה האוטיסטית עצמה כמעורבים וכתומכים ולעתים גם כמובילים במתן השירותים הדרושים. החומר המובא רלוונטי לאוכלוסייה בישראל ומיועד להורים, למחנכים, לאנשי מקצוע ולאנשי אקדמיה. הפרקים מלווים בתיאורי מקרה הממחישים את התיאוריה ומעניקים משמעות ורלוונטיות לנאמר.

ד"ר סוזן לוינגר, פסיכולוגית קלינית והתפתחותית בכירה, מנהלת קליניקת "קישורים", מטפלת בילדים עם בעיות התפתחות ובמיוחד בילדים על הספקטרום האוטיסטי, ומעבירה סדנאות להורים ולאנשי מקצוע בכל הקשור לילדים עם בעיות תקשורת.

הספקטרום בראי הזמן/ ד"ר סוזן לוינגר
מחיר קטלוגי: 138.00 ₪
מחיר: 110.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

עולם של פיתויים / חיים עומר
שיחות על הגוף/ בתיה האס פורטר
ערות בחיי היומיום/ סטיבן פולדר
הילד שכמעט הציל את אמו/ יאיר כספי
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.