יריד פסיכולוגיה עברית

קל להיות בריא / יעל טוקצ'ינסקי

מחיר קטלוגי: 125.00 ₪
מחיר: 113.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
קל להיות בריא / יעל טוקצ'ינסקי

קל להיות בריא / יעל טוקצ'ינסקי

קל להיות בריא הוא המדריך המלא לבריאות בהישג ידכם.


 לראשונה המדריך המלא שיעזור לכם לדעת מה לאכול ומתי, מה הולך עם מה, כמה רצוי מכל דבר, כיצד לטפל בדרכים טבעיות במצבים בריאותיים שונים? מה מועיל ומה מזיק לנו היום? כיצד הרפואה והקוסמטיקה העממיות השתמשו בצומח שאנו מכירים? מה נכון לנו לאכול במצבים בריאותיים שונים? מה הייחוד שיש בפירות, בירקות, באגוזים, בקטניות ובתבלינים למיניהם?

 קל להיות בריא הוא מדריך שימושי ויעיל הבא ללמד איך לעשות ומה לא לעשות. בין היתר מפריך הספר את המיתוסים הרווחים, שלפיהם מה שבריא אינו טעים, ושלאכול בריא זה מסובך. הקוראים בספר ייווכחו כי תזונה בריאה היא דווקא קלה ליישום, טעימה ובהישג ידו של כל אדם, ואין כל צורך להרחיק לקצווי עולם כדי לחפש מזונות אקזוטיים לצורכי בריאות.

כולנו מכירים את הפתגם ”ברומא התנהג כרומאי״. זה נכון גם לגבי המזונות שאנחנו צורכים. לא בכדי מזון איטלקי טעים יותר באיטליה ומזון סיני טעים יותר בסין, ולא סתם דרוש לנו זמן להסתגל למזון המקומי בארצות שונות. כל דבר שצומח באזור מסוים על פני כדור הארץ מכיל בתוכו את כל החומרים המזינים שהאנשים שחיים באותו אזור זקוקים להם - כמובן, בתנאי שאינם ניזוקים מחומרים כימיים. צמחים ובעלי חיים מסוגלים באופן טבעי להתמודד עם גורמים סביבתיים שמשפיעים עליהם (ועל בני האדם) באזור מגוריהם, כמו חיידקים, קרינה, זיהום אוויר, רעלנים טבעיים ועוד. יכולת זו מועברת למי שניזון מהם ומחזקת את המערכת החיסונית שלו.

זהו ספרה החמישי של ד״ר יעל טוקצ‘ינסקי. קדמו לו: ”בריאות האישה ברפואה המשלימה״, ”בריאות הגבר ברפואה המשלימה", ”סיפורים מהקליניקה״ ו״אסטרולוגיה לכל עת״.ייחודה של ד״ר יעל טוקצ‘ינסקי נעוץ בשליטתה במגוון רחב של שיטות טיפול, אלטרנטיביות וקונבנציונליות. כאשר כל הידע האדיר הזה עובר דרך אדם אחד, הפרספקטיבה המתקבלת היא חד-פעמית ומרתקת. סגנונה בהיר וקולח. בכתיבתה המיוחדת והעשירה היא תורמת מנסיונה העצום ומהידע האדיר שלה ומאירה דברים מזווית ראייה שונה וחדשנית.

קל להיות בריא / יעל טוקצ'ינסקי
מחיר קטלוגי: 125.00 ₪
מחיר: 113.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

ילדים גדולים לא צריכים חיתולים / ריקי קליין
בוביק / דליה ערן
החבר החדש של ניצן / מוטי שריד
החיים כבחירה / יאיר בן-חור
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.