יריד פסיכולוגיה עברית

הורות מובילה/דפנה תייר

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 76.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
הורות מובילה/דפנה תייר

הורות מובילה/דפנה תייר

מהי הורות מובילה? הסופר-פסיכיאטר חורחה בוקאי מספר על פיל ענקי שהיה קשור בחבל ליתד קטנה, ונשאר עומד במקומו. מדוע לא השתחרר? משום שהיה קשור ליתד מאז שהיה פיל קטן וחלש. מאז נתפשה היתד במוחו כעוצמתית ומעצבת. תפישה זאת נשארה משמעותית גם בבגרותו, כשהפיל יכול היה להשתחרר בקלות לו רק רצה.

כך גם הורות מובילה, הענקת גבולות כבר מהגיל הרך הופכת את ההורים לדמויות משמעותיות וסמכותיות. תפישת הסמכות, שמלווה את הילדים לתוך גיל ההתבגרות מוסיפה לילדים ביטחון עצמי רב, וגם מאפשרת להורים לבסס אווירה תומכת וחיובית בבית לאורך שנים, כשהילדים מתחילים להיות גבוהים יותר מהם...

מכאן החשיבות העצומה שיש להקניית הידע והכלים לביסוס הורות מובילה כבר מגיל הינקות. השקעה בביסוס הורות שהיא גם אוהבת וחמה אך גם סמכותית ומעניקה גבולות, תתגלה כאחת ההשקעות המוצלחות לבניית משפחה בריאה והרמונית ולעיצוב ילדים מאושרים ומצליחים.

בספר, מדגישה דפנה תייר, בעלת טור קבוע ב-Ynet שנקרא על-ידי אלפי הורים, שגבולות לא מציבים אלא מעניקים. היא מספקת לנו, הקוראים, מתכון ברור ומעשי שמהווה "מארז כלים" להענקת גבולות יעילה ובונה מגיל הינקות ועד הבגרות. במתכון עשרה מרכיבים וביניהם נחרצות הורית, תיאום עמדות, חדות המסר, חשיבות הביצוע ועוד. לכל מרכיב מוקדש פרק ובו עצות, סיפורים מהחיים וכלים חינוכיים והתנהגותיים שתוכלו ליישם באופן מיידי. השלבים מפורטים באופן ברור ובגובה העיניים, כדי להבטיח את הצלחתכם במשימה החשובה בחייכם - גידול הילדים שלכם באווירה תומכת וחיובית.

הורות מובילה הוא ספר חובה לכל הורה בתחילת דרכו, ובוודאי גם להורה הוותיק המתחבט מדי יום בסוגיות של סמכות הורית ומתמודד עם האתגרים החינוכיים המאוד לא פשוטים שההורות מביאה עמה

הורות מובילה/דפנה תייר
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 76.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

יצירת עולמות של דמיון-תפקידם של האמנות הקסם והחלומות בהתפתחות הילד/קלייר גולומב
לצייר מבפנים-האמנות בשירות הטיפול בהפרעות אכילה/ליסה ד. הינץ
האופק מתקרב-סיפורים כסירות הצלה/אדיר כהן
מקראת מלצר-מבחר מכתביו של דונלד מלצר/ ערכה: מג האריס-ויליאמס
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.