יריד פסיכולוגיה עברית

להקדים רפואה למכה / טלי לוי

מחיר קטלוגי: 86.00 ₪
מחיר: 69.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
להקדים רפואה למכה / טלי לוי

להקדים רפואה למכה / טלי לוי

הספר "להקדים רפואה למכה" חושף את הקורא בפני נפלאותיה של ההומאופתיה בטיפול בבעיות נפוצות של מצבי עזרה ראשונה ושל מצבים חריפים שונים, כגון תאונות וחבלות, כוויות, עקיצות, הרעלת מזון ועוד, ומלווה בסיפורי מקרה רלוונטיים .
 
טיפול בהומאופתיה קלאסית עשוי להחיש את הריפוי בזמן קצר ולרוב להביא להחלמה מלאה. החומרים עצמם אינם מכילים חומרים כימיים ואינם מלווים בתופעות לוואי, ולכן הם בטוחים לשימוש.
 
גם אתם יכולים.
 
לכל אדם האפשרות לקחת חלק פעיל וליהנות מטיפול הומאופתי מהיר ונכון גם ללא ידע מעמיק בנושא. הוספת ערכה הומאופתית לארון העזרה הראשונה בבית או נשיאתה באופן קבוע בתיק או במזוודה עשויה לשרת אתכם בשעת הצורך - בדרכים ובבית ובכל הזדמנות שבה נמצאים הרחק ממרכז רפואי כאשר חשיבות הטיפול בדקות הראשונות היא משמעותית ויכולה להציל חיים.
 
מחברת הספר, טלי לוי, הומאופתית קלאסית RCHom, חברה באגודה להומאופתיה קלאסית ומטפלת בקופת חולים ובקליניקה פרטית, מטפלת החל משנת 2004 בהומאופתיה קלאסית בתינוקות וילדים, במתבגרים ומבוגרים, בבריאות האישה, בזמן ההיריון ובגיל המעבר ועוד ומסייעת במגוון בעיות הטורדות את בני הגיל השלישי, מביאה בפניכם את הספר שתרצו שיהיה לידכם כל העת, כדי שתמיד תוכלו לטפל בעצמכם או ביקירכם בצורה הקצרה והבטוחה ביותר.
 
 
"בעקבות הקושי של הרפואה המערבית לתת מענה שורשי ואמיתי לרוב המחלות הכרוניות, מספר החולים הפונים לטיפול הומאופתי הולך וגדל במהלך השנים. ספר זה מכיל ידע רב, ומציג בשפה ברורה מבוא כללי על שיטת הריפוי ההומאופתית, ובעיקר על עקרונות הטיפול ההומאופתי במצבי עזרה ראשונה ובמצבים מורכבים וקשים, וכן סקירה של התרופות העיקריות שאנו משתמשים בהן במצבי עזרה ראשונה. הסקירה מלווה בהסברים פשוטים ובהוראות טיפול ברורות.
יש רק לזכור כי במקביל לטיפול ההומאופתי יש לבצע את הבדיקות הנחוצות (צילומים, בדיקות דם וכו') על פי הנחיות רופא. מומלץ להחזיק בכל בית". ד"ר חיים רוזנטל , ראש בית הספר להומאופתיה בקמפוס "ברושים" 
להקדים רפואה למכה / טלי לוי
מחיר קטלוגי: 86.00 ₪
מחיר: 69.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

דין דין הולך לחפש מיטה אחרת / אורה רוזנמן
שומר אחי אנוכי / אלירז שר
גאון קטן שלי / דורית לוין
ספר התודות שלי - לבן / מיכל בוקר
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.