יריד פסיכולוגיה עברית

הילד שבך/קפצ'יונה אזל זמנית

מחיר קטלוגי: 138.00 ₪
מחיר: 110.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
הילד שבך/קפצ'יונה    אזל זמנית

הילד שבך/קפצ'יונה אזל זמנית

הדרך הטובה ביותר לשחרור האני הפנימי

 

"ריפוי הוא הפיכת עצמנו לשלמים. ריפוי הילד שבתוכנו הוא חלק חשוב מהחלמתנו. לוצ'יה קפצ'יונה היא אמנית בהדרכת הקורא בצורה עדינה לאורך התהליך הזה. אהב את עצמך מספיק כדי להחלים מן העבר".
לואיס היי, מחבר הספר You Can Heal Your Life

"הילד הפנימי" חי בתוך כל אחד מאתנו. הוא החלק העליז, האינטואיטיבי והיצירתי שבנו החווה את הרגשות. "הילד הפנימי", המוסתר בדרך כלל מתחת לאישיותנו הבוגרת, מחזיק את המפתח לאינטימיות במערכות יחסים, לבריאות פיזית ורגשית, להיחלצות מהתמכרויות, וליצירתיות ולחכמה של העצמי הפנימי שלנו.
הילד שבך הוא הספר היחיד המראה לך כיצד לחוות "מיד ראשונה" את הילד הפנימי - ממש לחוות את רגשותיו ואת תחושת הפליטה שלו - על ידי כתיבה וציור בעזרת היד הלא-דומיננטית שלך. בהתבססה על טכניקה שזכתה לתגובות נלהבות לאחר שהוצגה בספר The Power of Your Other Hand (כוחה של ידך האחרת), מציגה ד"ר קפצ'יונה בפניך, הקורא, שפע פעילויות הכרוכות במעורבות אישית שיסייעו לך לחבק את "הילד הפגיע" ואת "הילד הכועס" שבתוכך, למצוא את "ההורה המטפח", ולבסוף לגלות את "הילד היצירתי והפלאי", היכול לרפא את חייך.

לוצ'יה קפצ'יונה, המוכרת תודות לגילוייה את כוחם המרפא של כתיבה וציור בעזרת היד הלא דומיננטית, היא תרפיסטית באמנות בעלת תואר Ph.D בפסיכולוגיה, המשמשת גם כיועצת ב-Walt Disney Imagineering, ומוכרת ברחבי ארצות הברית בזכות סדנאותיה בנושא החלמה. עבודתה זכתה לשבחים רבים בקרב אנשי מקצוע מובילים מתחום הבריאות כמו ד"ר ברני סיגל, נורמן קוסינס, ג'ואן בוריסנקו וד"ר גרלד ימפולסקי.

הילד שבך/קפצ'יונה אזל זמנית
מחיר קטלוגי: 138.00 ₪
מחיר: 110.00 ₪

המוצר אזל


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

הטיפול הפסיכואנליטי / פרויד
הילד בתוך השריון/צ'סנר
הילדים בגרו איך חיים איתם?/ליבר, מרפי
היפנותרפיה/היפ, דריידן
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.