יריד פסיכולוגיה עברית

להגשים / ערן שטרן

מחיר: 96.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: פראג הוצאה לאור
טלפון: 04-6373818 (רותם גלר / אילן לוי)
דמי טיפול ומשלוח: 10 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
משלוח חינם בהזמנה מעל 150 ₪ מפראג הוצאה לאור
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
להגשים / ערן שטרן

להגשים / ערן שטרן

להגשים, מימוש אישי וכלכלי בעולם מלא אפשרויות / ערן שטרן

כולנו רואים את הפוטנציאל העצום והשפע האינסופי שקיים סביבנו, והיינו רוצים ליצור ולהגשים חיים יוצאי דופן, אך במציאות רבים מאיתנו חשים מחנק כלכלי שאינו מאפשר מימוש עצמי והגשמה אמיתית של החיים שאנחנו מבקשים לעצמנו.

אחד הצרכים הבסיסיים שלנו כבני אדם הוא להשאיר חותם, לדעת שמימשנו כל דקה בחיים והצלחנו למצות כל חלקיק מהפוטנציאל העצום שלנו.

להגשים יפרוש בפניכם את הדרך המעשית ליצירת חיים שבהם תגשימו בעקביות ובאופן מתמשך את היעדים הראויים והמטרות החשובות שלכם. תקבלו כלים יעילים שיאפשרו לכם לפתח את החוסן המנטלי והרגשי הנדרש כדי להתמודד עם פחדים או מכשולים שעשויים להופיע ולעכב אתכם בדרך.

בשפה בהירה וקולחת חושף ערן שטרן את השיטה המוכחת שלו ליצירת שינוי ופריצת דרך, שיטה אשר שינתה עד היום את חייהם של אלפי אנשים בעולם כולו, ואשר בעזרתה תצליחו גם אתם לממש את הפוטנציאל האדיר שטמון בכם, ורק מחכה להתגלות.

 

"ערן שטרן מציג מתודולוגיה שמאפשרת לכל אחד לכוון את עצמו אל חזון העתיד הרצוי. מתוך הניסיון האישי הרב שלו ובשילוב תרגילים והנחיות בהירות נפתחת כאן דרך מתאימה לכל אחד, אל מסלול קצר ויעיל של התקדמות. ספר מומלץ בתרמילו של היוצא להרפתקה גדולה של הגשמה עצמית."

ניסים אמון, זן מאסטר, מחבר חכמת המזרח

כריכה רכה, 290 עמודים 

להגשים / ערן שטרן
מחיר: 96.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.