יריד פסיכולוגיה עברית

רוח שטות / יעקב (יקי) מנהיימר

מחיר קטלוגי: 69.00 ₪
מחיר: 45.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
רוח שטות / יעקב (יקי) מנהיימר

רוח שטות / יעקב (יקי) מנהיימר

הסיפור מתרחש בבית חולים לחולי נפש שבו מאושפז יקי (בן דמותו של הסופר), בניהולו של פרופסור גבעון, שהחליט לשלב בין גישת הטיפול המערבית לבין גישות טיפול אלטרנטיביות בנפגעי נפש, המבוססות על חיים בתוך הקהילה. הוא הקים את בית החולים, שהוא מעין מיקרוקוסמוס של העולם, ובו כל מחלקה היא ארץ עם משטרה וצבא משלה.

 יום אחד, מספר יקי, אלוהים מקיץ משנתו ומתעדכן לגבי מצבו של העולם. הוא מבין שהיהודים מחכים למשיח ומחליט למצוא אחד כזה בבית החולים, שם הוא מגלה את המשיח בדמותו של הכותב ושולח אותו להציל את בית החולים. אם אכן יעלה בידי המשיח להציל את בית החולים, הוא יהיה כשיר להציל גם את העולם ממלחמות, ממאבקי דת ולאום, מסבל ומצער ולהביא אחווה ושלום.

הספר מדלג בין מציאות לדמיון ומתאר בהומור, מתובל בפילוסופיה וברוחניות, מפגשים קצרים עם שלל דמויות צבעוניות החולפות בחייו של הכותב. על הקורא מוטלת ה"משימה" להחליט בעצמו היכן להציב את קו הגבול הנזיל, המפריד בין מציאות לבין הזיה, ובדרך זו אולי גם להבין את עולמם המבלבל והיצירתי של הסובלים מהתקפים פסיכוטיים.

 יקי (יעקב) מנהיימר, יליד 1966, חלה בהיותו בן 34 בסכיזופרניה מלווה בהתקפים פסיכוטיים ואושפז ב"בית משוגעים". במהלך המחלה העלה על הכתב את הסיפורים, האירועים, המחזות והמראות שעלו בדמיונו ושאותם חווה כמציאות חיה ומוחלטת השזורה בחיי היום-יום שלו.

רוח שטות / יעקב (יקי) מנהיימר
מחיר קטלוגי: 69.00 ₪
מחיר: 45.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

מכתב לאבא / מאת: מעיין יצחקי
אמרתי שלום לחיתול / זיוה זוהר
אישה / מיכל בוקר
הסוד בללמוד / שרון גייזלר
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.