יריד פסיכולוגיה עברית

משפחה במחשבה תחילה / אילנה שניר

מחיר קטלוגי: 79.00 ₪
מחיר: 69.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
משפחה במחשבה תחילה / אילנה שניר

משפחה במחשבה תחילה / אילנה שניר

איך קורה שאנשים מוכשרים ומוצלחים הופכים לבני זוג ולהורים לא מרוצים, מבולבלים וחסרי אונים?

איך קורה שאותם אנשים (הורים) מסוגלים להתמודד במקום עבודתם עם סמכות, עם גבולות ועם קבלת החלטות, אולם מתקשים לנהוג כך בביתם?

נראה כי התשובה טמונה בעובדה ש"הכלים" שבהם הם משתמשים במקום עבודתם נשארים במשרד, והם אינם מביאים אותם אל ביתם. ספר זה, להבדיל מספרי ייעוץ רבים, מציע מודל חדשני וכלים מעשיים המהווים מעין מצפן להתמודדות ולצמיחה בתוך המשפחה, כאשר העיקרון המנחה הוא "סוף מעשה במחשבה תחילה".

הספר הוא שילוב של סיפור מסקרן וקולח ביחד עם מדריך מקצועי. הסיפור, המתנהל ברובו בתוך סדנה שהמשתתפים בה יכולים להיות כל אחד ואחת מכם, מדגים באמצעות מקרים אותנטיים שלבים בהתפתחות משפחה תוך התמודדות עם מצבים שונים שהחיים מזמנים. הכלים המוצעים בספר מתאימים לפתרון מגוון רחב של בעיות בתוך המשפחה ואף מחוץ לה. הספר משמש מדריך מקצועי לכל מי שמעוניין לבסס את חייו המקצועיים והמשפחתיים על הבנה, על שיתוף פעולה, על סיפוק ועל צמיחה.

אילנה שניר, יועצת חינוכית, יועצת זוגית ומשפחתית ומאמנת אישית להורים ולילדים. למעלה מ-20 שנה עוסקת בחינוך ובהדרכה להתמודדות יעילה עם אתגרים חינוכיים בבית הספר ובמשפחה. בעלת ניסיון רב בפיתוח ויישום תכניות לשיפור התקשורת הבינאישית בקרב הורים, ילדים, נוער ובעלי תפקידים הקשורים בחינוך. מנהלת קליניקה פרטית בראשון לציון לייעוץ, הדרכה ואימון זוגות, הורים ומתבגרים לחיי משפחה מיטביים. מרצה בנושאים הקשורים בהורות וחינוך.

משפחה במחשבה תחילה / אילנה שניר
מחיר קטלוגי: 79.00 ₪
מחיר: 69.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

סיפורה של לולו - ילדה קטנה בשואה / עליזה טייטלבוים
החברים של הגשם / רקפת עברי
געגועים לאמא / סיגל רוזן
נקודה / מיכאל גולדברגר
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.