יריד פסיכולוגיה עברית

בית לנפש/יעקב מטרי

מחיר קטלוגי: 94.00 ₪
מחיר: 78.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
בית לנפש/יעקב מטרי

בית לנפש/יעקב מטרי

רבים מבקשים `להרגיש כמו בבית`, `להרגיש שיש לי את המקום שלי` , `למצוא את מקומי בעולם`. מהו ה`מקום` או ה`בית` החסר , מדוע הוא נעדר , מדוע נכספים אליו רבים כל כך? כיצד מופיעה `חווית הבית` , בילדות, בהתבגרות ובבגרות? האם ניתן לטפח את היכולת לחוות חוויה מעין זו? כיצד ניתן לעזור, בעזרת טיפול נפשי, לאלו אשר חשים שהם `בחוץ` בודדים וזרים- שטרם הגיעו אל הבית, שאין להם היכולת `להרגיש בבית` ולתחושתם שלא מצאו מקום לעצמם בעולם?

חלקו הראשון של הספר מביא את חווית הבית והמרחב הנפשי מהיבטים ספרותיים, אומנותיים והסטורים, וכן מנקודת ראייה של המסורת הפסיכואנליטית.

בחלק השני מוצגים קטעים מפורטים ממפגשים טיפוליים ורעיונות תיאורטיים של כותבים שונים מתחום הטיפול. תוך ניסיון לקשר את החיפוש אחר `חווית הבית` עם מושג `עצמי אמיתי`, דן המחבר בהרחבה ברעיונותיו של הפסיכואנליטיקאי הבריטי הידוע ד.וו.וינקוט ומציע אפשרויות ליישומן בתהליך הטיפול הנפשי.

יעקב מטרי פסיכולוג קליני , עוסק מזה שנים רבות בטיפולים פרטניים. הוא מודה ומדריך בתוכניות להכשרה מתמקדת של אנשי מקצוע בתחום הפסיכותרפיה, התמחה במשתנו של וינקוט וכיום חוקר את הקשרים האפשריים שבין פסיכולוגיה בודהיסטית ופסיכותרפיה מערבית.

    
בית לנפש/יעקב מטרי
מחיר קטלוגי: 94.00 ₪
מחיר: 78.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

ביבליותרפיה ככלי טיפולי בעבודה עם ילדים/מרגוט סנדרלנד
בין כוכבי השמיים לחול הים/לינור שטיינהרדט
בלבול השפות בין המבוגרים לילדים/שנדור פרנצי
בסוד ילדים
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.