יריד פסיכולוגיה עברית

תודעה, המטבע החדש / ברנדון בייס

מחיר: 79.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: פראג הוצאה לאור
טלפון: 04-6373818 (רותם גלר / אילן לוי)
דמי טיפול ומשלוח: 10 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
משלוח חינם בהזמנה מעל 150 ₪ מפראג הוצאה לאור
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
תודעה, המטבע החדש / ברנדון בייס

תודעה, המטבע החדש / ברנדון בייס

בימים של משברים עולמיים, כשהכלכלה העולמית עומדת במבחן ואנו ניצבים מול אתגרים אקולוגיים הרי-גורל, אנו נדרשים ללמוד עקרונות חדשים על מנת ליצור שינוי עמוק ומשמעותי בכדור הארץ, ולהגשים את עצמנו באופן מלא ובריא שיביא ברכה גם לסביבה.

 

תהליך המסע להגשמת שפע פותח על ידי ברנדון בייס מחברת "המסע", על מנת לאפשר לכל אחד ואחד מאיתנו להגשים את הפוטנציאל האינסופי הקיים בו. תהליך השפע מזמין אותנו לנקות את האמונות והדפוסים המחשבתיים השליליים שרכשנו במהלך חיינו, ואשר מונעים מאיתנו להגשים את השפע. לאחר שנסיר אמונות שליליות ומכשילות אלו, ומתוך הקשבה עמוקה אל השפע - נגלה את ייעודנו, ניצור את החזון המדויק שלנו, נגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו בהדרכתו של השפע, ונשרה שפע זה על כל הסובב אותנו.

 

ברנדון בייס היא מחברת רב המכר העולמי המסע, ויוצרת שיטת המסע. קווין בילט הוא בן זוגה ושותפה לניהול ארגון המסע ויוצר התוכנית המצליחה מנהיגות בעלת חזון. שניהם מעבירים סדנאות ברחבי העולם, מכשירים מדריכי מסע בכירים, ופועלים בארגון הצדקה המסע מושיט יד, שמביא את עבודת המסע לקהילות נחשלות ומתפתחות, לבתי ספר, לבתי חולים, לבתי כלא, למרכזי גמילה ועוד.

 

 

 כריכה רכה, 240 עמודים

 

 

 

לקריאה מתוך ההקדמה והפרק הראשון: http://www.prag.co.il/pdf/chapters/todaa.pdf

 

תודעה, המטבע החדש / ברנדון בייס
מחיר: 79.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.