יריד פסיכולוגיה עברית

אלימות אינטימית/דלית יסעור

מחיר קטלוגי: 74.00 ₪
מחיר: 63.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
אלימות אינטימית/דלית יסעור

אלימות אינטימית/דלית יסעור

הספר אלימות אינטימית חוקר את סוגיית האלימות בין בני זוג מנקודת מבט שונה מהמקובל – הוא בוחן את נקודת מבטם של הגברים המכים. תוך כדי הבאת סיפוריהם של שמונה עשר גברים מכים – ממעמדות ועדות שונים – מוצג עולמם הפנימי של גברים אלו ונבחנים עולמם הרגשי ועמדותיהם ביחס לזוגיות ולגבריות. ספר זה שם דגש בלתי מבוטל על סיפורי החיים של הגברים הנחקרים: מקומה המכונן של משפחת המוצא של הגבר המכה ויחסיו הבעייתיים עם אביו; הדרך שבה הגברים המכים בונים את סיפורה של בת זוגם באופן שיתאים לסיפורם העצמי, כשפעמים רבות סיפור זה אינו מותאם כלל להתנהגותה במציאות, ועל פני השטח צצות הסתירות שבין ציפיותיהם מבת זוגם ובין מי שהיא במציאות חייהם; הגדרתם של הגברים המכים את הגבריות הרצויה וחוויית הכישלון שהם חווים בעת השוואתה לתפיסתם את עצמם כגברים.
את הספר חותמים סיפוריהם של שלושה גברים מכים, השונים זה מזה, אך עם זאת בעלי קווי דמיון משותפים. סיפורי חיים אלו, כמו גם קטעי הטקסטים ופרשנותם המובאים להמחשת הנאמר זוכים לאפיונים ייחודיים – לעתים יותר ספרותיים מאשר סוציולוגיים או פסיכולוגיים – המאירים את עולמם של המספרים באופן מקורי ובלתי צפוי, וכל זאת מבלי להצדיקם ולו לרגע קט.
זהו ספר מרתק ומזעזע, מעורר מחשבה ורגשות של השתוממות, כעס, בוז, הסתייגות וחמלה. לעתים עולמם של הגברים המכים הנו כה מוכר וקרוב עד כי הקורא מוצא עצמו תוהה באשר לעולם הרגשי שלו עצמו, ואולי אף עשוי לשאול את עצמו עד כמה תפיסותיו ורגשותיו שלו דומים לעולמם הפנימי של הגברים המכים.

ד"ר דלית יסעור בורוכוביץ היא ראש החטיבה ללימודי נשים ומגדר ומרצה בחוג לסוציולוגיה ושירותי אנוש במכללה האקדמית עמק יזרעאל; פרסמה מספר מאמרים העוסקים באלימות נגד נשים והיא חוקרת כיום את דפוסי האלימות ביחסי חיזור בישראל.
אלימות אינטימית/דלית יסעור
מחיר קטלוגי: 74.00 ₪
מחיר: 63.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

אלות בכל אישה/שינודה-בולן
אלים בכל גבר/שינודה-בולן
אלף הפנים של האני/כהן
אמנות יצירתית בעבודה קבוצתית/קמפבל
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.