יריד פסיכולוגיה עברית

קשה כל כך להתיידד איתך/ריצ'ארד לאבוי אזל

מחיר קטלוגי: 89.00 ₪
מחיר: 69.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
קשה כל כך להתיידד איתך/ריצ'ארד לאבוי   אזל

קשה כל כך להתיידד איתך/ריצ'ארד לאבוי אזל

איך לעזור לילד הסובל מליקויי למידה להשיג הצלחה חברתית!
 

כפי שיודעים כל הורה ,מורה ,מאמן או מטפל בילד לקוי למידה, בכל ליקוי למידה יש מרכיב חברתי.

ילד ה-ADD מפריע ללא הרף בשיחות ואינו מבצע הוראות.הילד הסובל מבעיות ויזואליות - מרחביות מאבד את חפציו , וגורם לאחיו לאחר לביה"ס . הילד בעל הקשיים הפארא-לינגוויסטים עושה רושם נוקשה וחסר הבעה , משום שהוא אינו מלווה את דבריו בתנועות. ילדים אלה אינם עומדים בשורה אחת עם בני גילם וחבריהם לכיתה בתחום החברתי, ולעיתים קרובות הם מהווים מטרה ללעג,או שהם מנודים בשל היותם שונים. חיים חברתיים מוצלחים הם חשובים מאין כמותם להבטחת אושרו , בריאותו והתפתחותו התקינה של הילד, אבל עד היום, שום ספר לא סיפק עצות מעשיות מפי מומחים בשאלה כיצד לסייע לילדים לקויי למידה להשיג הצלחה חברתית.

מזה 30 שנה ויותר , ריצ'ארד לאבוי חי עם ילדים לקויי למידה ולימד אותם. קלטות הוידאו שלו, שהפכו לרבי מכר, ובכללן : כשהאסימונים נופלים,כמה קשה זה יכול להיות? ו-THE F.A.T CITY WORKSHOP  וההרצאות והסדנאות המבוקשות שלו, הפכו אותו לאחד המומחים הפופולאריים והמכובדים בתחום.

סוף סוף ניתן למצוא את הטכניקות והחלוציות של ריק לסיוע לילדים להשיג חיים חברתיים מאושרים ומצליחים,בצורת ספר.

קשה כ"כ להתיידד איתך מציע אסטרטגיות מעשיות, שנועדו לעזור לילדים לקויי למידה בין הגילים 6-17 לנווט במים החברתיים המסוכנים של בית הספר ,הבית והקהילה. ריק בוחן את הבעיות החברתיות המיוחדות שמקיפות מגוון רחב של לקויי למידה, כולל ADD והפרעות קשב אחרות,חרדה,פארא-לינגוויסטיקה, הפרעות ויזואליות -מרחביות ותפקוד ביצועי. לאחר מכן הוא מספק שיטות בדוקות והוראות של צעד אחר צעד,שנועדו לעזור לילד לקוי הלמידה לעבור בשלום כמעט כל סיטואציה חברתית,כולל בחירת חבר ,פגישת משחק,קיום שיחה,קריאת שפת גוף,התגברות על ביישנות ועל דימוי עצמי נמוך,שמירה על רכוש, חיים עם אחים והסתגלות למסגרות ולסיטואציות חדשות.

נראה שהמרכיב החשוב ביותר בספר זה, הוא האכפתיות של הסופר. מכל עמוד ניתן ללמוד שריק חש את האינטנסיביות שבה הילדים משתוקקים לחברים ולקבלה, את הייאוש שהם יכולים לגרום לאחרים ואת השמחה שהם חשים בקשר חברתי. ספר זה עונה על הצרכים העזים ביותר- שעד כה נאמרו בשקט- של ההורים,המורים והמטפלים של ילדים לקויי למידה ,או של כל מי שקשור לילד הזקוק לחבר .

קשה כל כך להתיידד איתך/ריצ'ארד לאבוי אזל
מחיר קטלוגי: 89.00 ₪
מחיר: 69.00 ₪

המוצר אזל


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

כשהילדים יוצאים מהבית-יחסי הורים ילדים מגיל 18 ועד כמה שצריכים/חלי ברק
אחרון מכתבו ילבין/שירלי אברמי
ילדים להורים מתגרשים/בטלר, סקנלן, רובינסון, דאגלס, מורץ'
העצמי האמיתי ועצמי-האמת - הבטים פסיכואנליטיים ואחרים / מרדכי גלדמן
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.