לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר סני גורדון-בר

ד"ר סני גורדון-בר

ד"ר סני גורדון-בר

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-1838
מורשה לעסוק בהיפנוזה מאומתת
מספר רשיון: 479

אודות ד"ר סני גורדון-בר בקצרה:

סיימתי דוקטורט בפסיכולוגיה בחקר התערבות אימון. מאמינה באחריות וביכולת של אדם להתבסס על כוחותיו והחוסן הפנימי ושתפקיד הטיפול לעודד ולחזק היות האדם אחראי לוקח סיכונים מחושבים, חי ממקום של משמעות פנימית ומעורבות...

פניה אל ד"ר סני גורדון-בר

אודות ד"ר סני גורדון-בר

סיימתי דוקטורט בפסיכולוגיה בחקר התערבות אימון.

מאמינה באחריות וביכולת של אדם להתבסס על כוחותיו והחוסן הפנימי ושתפקיד הטיפול לעודד ולחזק היות האדם אחראי לוקח סיכונים מחושבים, חי ממקום של משמעות פנימית ומעורבות אחראית לקהילות בהן הוא פעיל. רואה את כוחו של הדימיון והיכולת לחלום כעוצמה ויכולת מקדמת.

מאמינה שמטפל טוב יודע להקשיב וער לרגישות חברתית ופוליטית, בהתפתחות ובהווה של האדם.

גישתי היא מערכתית ןאינטגרטיבית. מאמינה שהאדם הינו מערכת מורכבת שחי בתוך מערכות שיש להתחשב בכל המרכיבים הפנימיים והחיצוניים כדי לסייע לאדם לקדם את מטרותיו.

מתמקדת בטיפול מבוגרים, הדרכת הורים וטיפול זוגי אם כי אני מדריכה גם על גיל הינקות. לאחרונה אני חוקרת ומפתחת עם קהילת פסיכואקטיב ואת הטיפול הרגיש פוליטית בטיפול ובתוכנית הכשרה, ועוסקת בהתנדבות בהשוואת תנאי המעצר בין קטינים ישראלים לקטינים בשטחים.

מ- 2002 ביחד עם בן זוגי מכשירים מאמנים בגישת ה-Systems Coaching . אנו גם מתמחים  בהכשרת מנחי קבוצות אמון והכשרת מדריכים(סופר-ויז'ן) למאמנים. המכללה מוסמכת על ידי לשכת המאמנים בארץ והארגון הבינלאומי(ICF).

גרה ומטפלת ביפו.

דרך להתקשר: 054-5440031, 03-9384734

mail:gorbar2@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר סני גורדון-בר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר סני גורדון-בר ובאחריותו/ה.