לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טל יעקובינסקי

טל יעקובינסקי

טל יעקובינסקי

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-98385

אודות טל יעקובינסקי בקצרה:

פרטים ליצירת קשר טלפון: 0549987114  מייל : tali.yakoobinsky@gmail.com מתמחה בפסיכולוגיה התפתחותית בקופת חולים כללית.  מטפלת  בקליניקה באזור תל אביב. חברה בתנועה לפסיכולוגיה ציבורית עובדת עם ילדים בגילאי 0-7....

פניה אל טל יעקובינסקי

טל יעקובינסקי השיבה ל 75% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות טל יעקובינסקי

פרטים ליצירת קשר

טלפון: 0549987114

 מייל : tali.yakoobinsky@gmail.com

מתמחה בפסיכולוגיה התפתחותית בקופת חולים כללית. 

מטפלת  בקליניקה באזור תל אביב.

חברה בתנועה לפסיכולוגיה ציבורית

עובדת עם ילדים בגילאי 0-7. יש לי ניסיון בטיפול בילדים המגיעים לטיפול עקב בעיות התנהגות, פחדים, והתמודדות עם ארועי חיים שונים כגון גירושים ואובדן של אדם קרוב, או קשיים ממוקדים יותר כגון גמילה מחיתולים, הרטבה, וקשיי אכילה.  כמו כן יש לי ניסיון בעבודה עם ילדים עם קשיים התפתחותיים : לקויות תקשורת, קשיי ויסות, לקויות שפתיות ועיכוב התפתחותי כללי.

אני מאמינה בשיתוף פעולה עם ההורים ככלי מרכזי בטיפול בילד, בעבודתי אני עורכת טיפולים דיאדים בהם ההורה והילד נמצאים ביחד בחדר הטיפול וההורה מקבל כלים לסייע לילד להתמודד עם קשייו בחיי היום יום, הדרכות הורים, וטיפולים פרטניים לילד, המלווים בהדרכה נוספת להורה. 

ניסיון תעסוקתי: כיום עובדת במכון להתפתחות הילד של שרותי בריאות כללית במחוז תל אביב, עוסקת באבחון וטיפול בילדים עם קשיים התפתחותיים. בעבר עבדתי בתחנה לטיפול פסיכולוגי - התפתחותי בחיפה, במסגרתה טיפלתי בילדים בגיל הרך שהופנו לטיפול עקב קשיים רגשיים. במקביל עבדתי במרכז מילמן, מרכז המטפל בילדים עם לקויות תקשורת בחיפה, ובגן תקשורת של עמותת אלו"ט בתל אביב, כמו כן עבדתי בגנים לילדים עם קשיי התפתחות ובגנים במסגרת החינוך הרגיל.   

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טל יעקובינסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טל יעקובינסקי ובאחריותו/ה.