לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רבקי גרון

רבקי גרון

רבקי גרון

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16254

אודות רבקי גרון בקצרה:

שמי רבקי גרון-שביב, משנת 2001 אני עובדת כעו'ס במרכז לטיפול בנגעי אלכוהול והימורים בר'ג. העבודה כוללת טיפול פרטני וקבוצתי באוכלסיית המכורים ובני משפחותיהם. במסגרת עבודתי, הנחתי קבוצות טיפוליות רבות בנושא הפסקת...

פניה אל רבקי גרון

דוברת עברית.

אודות רבקי גרון

שמי רבקי גרון-שביב, משנת 2001 אני עובדת כעו"ס במרכז לטיפול בנגעי אלכוהול והימורים בר"ג. העבודה כוללת טיפול פרטני וקבוצתי באוכלסיית המכורים ובני משפחותיהם. במסגרת עבודתי, הנחתי קבוצות טיפוליות רבות בנושא הפסקת שתייה ודרכי התמודדות, מפגשים חד פעמים של קבוצת בני משפחה במפגשם הראשוני עם המרכז, קבוצה להורים מכורים וילדיהם, וקבוצה לבני משפחה.  כיום, אני מנחה קבוצת מניעה לבני נוער במסגרת בית ספרם. 

סיימתי את לימודי התואר הראשון בשנת 2000. וכיום, אני לקראת סיום חובות השמיעה של התואר השני בעו"ס מסלול קבוצות באוניברסיטת תל-אביב (נותר לי לסיים את התזה...).

כמו כן, השתתפתי בקורס שנתי בבית חולים איכילוב להנחיית קבוצות במערכת הבריאות. במסגרת הקורס הנחתי קבוצה לאנשים לאחר ניתוח קיצור קיבה.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רבקי גרון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רבקי גרון ובאחריותו/ה.