לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יעל שובל

יעל שובל

יעל שובל

עובדת סוציאלית, פסיכותרפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 29278

עו"ס קלינית ופסיכותרפיסטית. מתמחה בטיפול נפשי במבוגרים (18+) המתמודדים עם קשיים נפשיים כמו: דיכאון, חרדה, טראומה, משברי חיים, אובדנים, התמודדות עם שינויים ומעברים וכל תחושה של חרדה ומצוקה. מאמינה כי הטיפול הפרטני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יעל שובל

אודות יעל שובל

עו"ס קלינית ופסיכותרפיסטית.

מתמחה בטיפול נפשי במבוגרים (18+) המתמודדים עם קשיים נפשיים כמו: דיכאון, חרדה, טראומה, משברי חיים, אובדנים, התמודדות עם שינויים ומעברים וכל תחושה של חרדה ומצוקה.

מאמינה כי הטיפול הפרטני הינו מרחב שבו נוצרת הזדמנות מיוחדת ליצירת דיאלוג וקשר אישי בין המטפל והמטופל . הקשר זה הוא  המאפשר הזדמנות להתבוננות פנימה, להתמודדות עם כאב מצוקות וקשיים בסביבה בטוחה ומקבלת.  

מטרת הטיפול באנשים המתמודדים עם מצוקות וקשיים נפשיים היא לעזור להם לבנות ולהעשיר את יכולת ההתמודדות שלהם על מנת שיוכלו ליהנות מאיכות חיים טובה, לחיות את החיים במלואם, לצמוח ולהתפתח.

השכלה:

בוגרת תכנית תלת שנתית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית במכון מגדי.

-בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית M.S.W בהתמחות קלינית מאוניברסיטת חיפה 

ניסיון תעסוקתי: 

מרפאה לבריאות הנפש למבוגרים של קופ"ח כללית ביקנעם, "עמך" - טיפול בניצולי שואה ודור שני, מרפאה לבריאות הנפש למבוגרים של קופ"ח מכבי ברעננה, מערך הטיפולי המשלים- טיפול בילדים על הרצף והדרכת הורים, שירות וייעוץ לסטודנטים במכללת ת"א יפו (דרך מרפאה לבריאות הנפש "הארבעה" בת"א), מרכז סיוע לנשים נפגעות תקיפה מינית בת"א.קליניקה פרטית. 

כיום מקבלת בקליניקה און ליין. 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יעל שובל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יעל שובל ובאחריותו/ה.