לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מורן דפנה

מורן דפנה

מורן דפנה

מוסמך/ת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת/ת
מספר ת.ז: 00000-5554

שמי מורן דפנה ואני מטפלת באמצעות הבעה ויצירה מוסמכת MA. מקבלת מטופלים בקליניקה בהוד השרון. ניתן ליצור איתי קשר בנייד - 0508850858 אני מאמינה כי הטיפול באמצעות הבעה ויצירה הוא תחום טיפולי אשר מאפשר למטופל להתמודד עם... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מורן דפנה

אודות מורן דפנה

שמי מורן דפנה ואני מטפלת באמצעות הבעה ויצירה מוסמכת MA. מקבלת מטופלים בקליניקה בהוד השרון. ניתן ליצור איתי קשר בנייד - 0508850858

אני מאמינה כי הטיפול באמצעות הבעה ויצירה הוא תחום טיפולי אשר מאפשר למטופל להתמודד עם קשיים באופן חוויתי התנסותי. כאשר בתוך חדר הטיפול נרקמת ברית טיפולית, ואמון ניתן לרפא את החלקים הכואבים דרך שימוש בכלים וטכניקות אשר מסייעות לשחרור מקשיים רגשיים, התנהגותיים , ופתיחת שערי הלב.

אני בעלת ניסיון בטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים, ליקויי תקשורת, הפרעות במצב רוח, בעיות התנהגותיות מורכבות, חרדות, פוביות, קשיי קשב וריכוז, לקויות למידה, יחסי הורים-ילדים, קשיים בהתארגנות ובמיומנויות חברתיות.

בעברי עבדתי במרכז רווחה אשר שם את ההורות במרכז תוך שימת דגש על שיקום ושיפור מערכת היחסים במשפחה. הטיפול הרגשי בילד והשילוב של הדרכות ההורים הוא המפתח בעיניי להצלחת הטיפול.

כיום עובדת במטפלת במרכז עופרים ובמשרד החינוך. תפקישי כולל טיפול בילדים עם לקויות למידה, לקויות תקשורת, עיכוב התפתחותי , עיכוב שפתי ועוד.

כמו-כן אני עובדת שנים כעצמאית במרכזי הורים-ילדים.

בעלת תואר שני (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מהמכללה האקדמית לחברה ואומנויות (לסלי קולג')

תואר ראשון (B.A) במדעי ההתנהגות וניהול משאבי אנוש מהמכללה למנהל.

תעודה בטיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) והדרכת הורים.

השירותים הניתנים על ידי הינם:

טיפול פרטני

טיפול קבוצתי

טיפול דיאדי (הורה/ילד)

הנחיית קבוצות

הדרכת הורים

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מורן דפנה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מורן דפנה ובאחריותו/ה.