לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דוד כהנא

דוד כהנא

דוד כהנא

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-152826

שמי דוד, פסיכולוג שיקומי מומחה (מ.ר 27-152826), מטפל בקליניקה פרטית בירושלים במבוגרים, מתבגרים, וכן מציע הדרכות הורים. מוכר כספק של משרד הביטחון (מספר ספק 065358). אני מטפל בגישה אינטגרטיבית המשלבת חשיבה דינאמית עם טכניקות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דוד כהנא

אודות דוד כהנא

שמי דוד, פסיכולוג שיקומי מומחה (מ.ר 27-152826), מטפל בקליניקה פרטית בירושלים במבוגרים, מתבגרים, וכן מציע הדרכות הורים. מוכר כספק של משרד הביטחון (מספר ספק 065358).

אני מטפל בגישה אינטגרטיבית המשלבת חשיבה דינאמית עם טכניקות מתוך טיפול בקבלה ומחויבות (ACT) ומיינדפולנס, וכן טיפול באמצעות EMDR.

לאורך השנים עבדתי עם מטופלים שמתמודדים עם מצוקה נפשית (דיכאון, חרדה, PTSD) הנלווית להתמודדות רפואית-שיקומית, בתוכם מטופלים הסובלים מהפרעות כאב, מטופלים לאחר פגיעה מוחית, ומחלימים מסרטן. בנוסף, צברתי ניסיון בטיפול במצבי אבל ואובדן, משברי חיים, קשיים בינאישיים, והתמודדות עם טראומה מהשירות הצבאי.
במקביל, בעבודתי בשירות הפסיכולוגי של עיריית ירושלים אני עובד עם ילדים, מתבגרים והורים במסגרת בית ספרית וכן בטיפול והדרכה פרטניים.

פעמים רבות עצם הפנייה לטיפול כרוכה בקושי רב. אעשה כל שביכולתי בכדי לסייע

מוזמנים ליצור איתי קשר בטלפון- 052-8745984
או במייל- kahanadavid@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דוד כהנא, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דוד כהנא ובאחריותו/ה.