לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדי קמחי אלימלך

עדי קמחי אלימלך

עדי קמחי אלימלך

עובדת סוציאלית קלינית פסיכותרפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 30353

 עובדת סוציאלית קלינית (MSW) פסיכותרפיסטית ילדים נוער ומבוגרים. מצטיינת דיקן אוניברסיטת חיפה. מטפלת מעל עשור. זוכת פרס ע"ש רחל כץ לחדשנות מחקרית בנושאים חברתיים בתחום טראומה וסטרס. פרסומים:  Weinberg,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עדי קמחי אלימלך

אודות עדי קמחי אלימלך

 עובדת סוציאלית קלינית (MSW) פסיכותרפיסטית ילדים נוער ומבוגרים. מצטיינת דיקן אוניברסיטת חיפה. מטפלת מעל עשור.

זוכת פרס ע"ש רחל כץ לחדשנות מחקרית בנושאים חברתיים בתחום טראומה וסטרס.

פרסומים: 

Weinberg, M., & Kimchy Elimellech, A. (2022). Civilian Military Security Coordinators Coping with Frequent Traumatic Events: Spirituality, Community Resilience, and Emotional Distress. International Journal of Environmental Research and Public Health19(14), 8826.‏

המחקר לעיל הוצג בכנס בינלאומי של סטאר במקסיקו (STAR - Stress and Anxiety Research Society, Mexico) 

 

אני עובדת בשירות הציבורי, בבית חולים פסיכיאטרי שער מנשה ובמרפאה לבריאות הנפש עירון אשר משוייכת לבי"ח שער מנשה. מלבד טיפול פרטני במטופלים,אני מדריכת סטודנטים לעבודה סוציאלית ואחראית על תחום השיקום הפסיכיאטרי בבית החולים.

במגזר הפרטי אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים, בקליניקה פרטית אשר מתמודדים עם משברי החיים, קשיים בין אישיים, קשיים בהתסגלות והתמדה, טראומה, טראומה מינית, דכאון, חרדה, דלוזיות, וכל מי שסובל ומעוניין לתת פשר לסבל שלו.

מה זה להיות מטפלת בשבילי? משחר ילדותי התעניינתי בנפש האדם, תשוקה זו לא עזבה אותי מעולם. המפגש עם האדם לצורך חקירה משותפת את מכאוביו, רצונותיו, חלמותיו ותקוותיו תמיד ריגשה אותי. 

מהי פסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית? הטיפול הפסיכואנליטי פותח ע"י פרויד ועם השנים המשיך להתפתח ע"י פסיכואנלטיקאים נוספים. הטיפול מאפשר להגיע לתובנה לגבי קונפליקטים נפשיים והאופן בו נוצרו, מהווה בסיס לשינוי , עוצר חזרתיות שלילית,מקרב את האדם לרצונותינו האמיתיים אשר  לפותים עם הצרכים והצווים החברתיים שספגנו עם השנים. הטיפול הפסיכואנליטי מאפשר לאדם לקבל את חייו ובחירותיו בהבנה.

חברה באיגוד העובדים הסוציאלים

חברה בהיפ"ם- החברה לקידום אבחון טיפול ומניעה טראומה מינית

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדי קמחי אלימלך, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדי קמחי אלימלך ובאחריותו/ה.