לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יוסף אלישביץ

יוסף אלישביץ

יוסף אלישביץ

פסיכולוג בהתמחות קלינית

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-164224

אני מאמין שטיפול מוצלח צריך להיות מותאם באופן אישי למטופל, ולאפשר מרחב טיפולי בטוח לבחינה סקרנית וקשובה של המטרות, הקשיים, ומערכות היחסים בחייו של האדם. האוכלוסיות עמן אני עובד, בין היתר, הן בני נוער סביב סוגיות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יוסף אלישביץ

אודות יוסף אלישביץ

אני מאמין שטיפול מוצלח צריך להיות מותאם באופן אישי למטופל, ולאפשר מרחב טיפולי בטוח לבחינה סקרנית וקשובה של המטרות, הקשיים, ומערכות היחסים בחייו של האדם. האוכלוסיות עמן אני עובד, בין היתר, הן בני נוער סביב סוגיות של תחילת החיים הבוגרים, מבוגרים המתמודדים עם תחושות של בדידות או חרדה חברתית, אוכלוסיית הלהט"ב ואנשים הנמצאים על הספקטרום האוטיסטי (ASD).

במקביל לקליניקה הפרטית אני עובד ב"חברים - טיפול פסיכולוגי בקבוצה" ובמחלקה פסיכיאטרית בבית החולים תל השומר, בטיפולים פרטניים, קבוצתיים, הדרכות הורים ואיבחונים.

אני מקבל בקליניקה פרטית בכיכר המדינה בתל אביב. לשאלות נוספות ולצורך תיאום פגישה אני זמין בטלפון (אפשר גם לשלוח הודעה)  0526274234.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יוסף אלישביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יוסף אלישביץ ובאחריותו/ה.