לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איתי ציפר

איתי ציפר

איתי ציפר

פסיכולוג בחיפה

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-162502

פסיכולוג ומתמחה בפסיכולוגיה קלינית: כשמשהו לא מסתדר בחיים, או כשמרגישים עצובים, לחוצים או כאובים - טיפול פסיכולוגי יכול לעזור. מהניסיון שצברתי, למדתי שאתגרי החיים לא חייבים להיות רק קללה, וטומנים בחובם גם הזדמנות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל איתי ציפר

אודות איתי ציפר

פסיכולוג ומתמחה בפסיכולוגיה קלינית:

כשמשהו לא מסתדר בחיים, או כשמרגישים עצובים, לחוצים או כאובים - טיפול פסיכולוגי יכול לעזור. מהניסיון שצברתי, למדתי שאתגרי החיים לא חייבים להיות רק קללה, וטומנים בחובם גם הזדמנות לשינוי, ואף לשיפור המצב.
אני מאמין שהדרך לפגוש את עצמך ולייצר שינוי אמיתי ומעמיק, עוברת כמעט תמיד דרך מפגש עם האחר; שם מתרחש השינוי המיוחל.

למי הטיפול מתאים?
אני מטפל במבוגרים המתמודדים עם דיכאון, חרדה לסוגיה, קשיים ביחסים, חוויות טראומטיות, משברי חיים ועוד. אני מתמחה בטיפול בגישה הפסיכודינמית, ומשלב גישות נוספות בהתאם לצורך של המטופל.
​​​​​​אני מזמין אותך לפגישת היכרות בקליניקה בשכונת אחוזה בחיפה.

ההשכלה שלי
את לימודי התואר הראשון בפסיכולוגיה סיימתי באוניברסיטת חיפה, ואת לימודי התואר השני בפסיכולוגיה קלינית של הבגרות והזקנה סיימתי בהצטיינות במרכז האקדמי רופין.

הניסיון שלי
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​את הניסיון המקצועי שלי צברתי במרפאה לבריאות הנפש של קופ"ח כללית ובמרפאה לבריאות הנפש ברמב"ם. כיום אני עובד כפסיכולוג מתמחה במרפאה לבריאות הנפש בנהריה. ​​​​​​​

קישור לאתר שלי

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איתי ציפר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איתי ציפר ובאחריותו/ה.