לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אביה לוין גולדמן

אביה לוין גולדמן

אביה לוין גולדמן

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות פסיכותרפיסטית קוג התנהגותית CBT

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-4595

אודות אביה לוין גולדמן בקצרה:

פסיכותרפיסטית התנהגותית קוגניטיבית CBT ומטפלת בתנועה (תואר שני MA בהצטיינות מאוניברסיטת חיפה). מעל עשר שנים אני נפגשת עם ילדים, נוער ומבוגרים המגיעים אליי עם מגוון שאלות ובעיות, ומעוניינים להכיר, להבין ולשפר את מצבם...

פניה אל אביה לוין גולדמן

אביה לוין גולדמן עוסקת בהדרכה מקצועית, הדרכת הורים, חוויה גופנית (SE), טיפול באמצעות אמנויות, טיפול בחשיפה ממושכת (PE), טיפול במוסיקה, טיפול במשחק, טיפול בקבלה ומחויבות (ACT), טיפול בתנועה, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), טיפול נפשי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ, סכמה תרפיה וקשיבות (Mindfulness).

מטפלת בגיל הרך, גיל השלישי, ילדים, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אוטיזם וליקויי תקשורת, דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות אכילה, הפרעות התנהגות (ילדים), הפרעות התפתחותיות, הפרעות נפש, הפרעות קשב וריכוז, הריון ולידה, התנהגויות כפיתיות, חרדה, טיפולי פוריות, אימוץ ופונדקאות, יחסי הורים-ילדים, משברי חיים (גירושים, אסון..), פוביות (פחדים) ופוסט טראומה.

דוברת אנגלית ועברית.
טיפול גיי-פרנדלי
פנויה לקבלת מטופלים חדשים

אביה לוין גולדמן חברה באיגודים המקצועיים:

אודות אביה לוין גולדמן

פסיכותרפיסטית התנהגותית קוגניטיבית CBT ומטפלת בתנועה (תואר שני MA בהצטיינות מאוניברסיטת חיפה). מעל עשר שנים אני נפגשת עם ילדים, נוער ומבוגרים המגיעים אליי עם מגוון שאלות ובעיות, ומעוניינים להכיר, להבין ולשפר את מצבם המנטאלי והפיזי. בעלת ניסיון טיפולי של 13 שנים במשרד החינוך וכן בקליניקה פרטית.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אביה לוין גולדמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אביה לוין גולדמן ובאחריותו/ה.