לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איילת דגני רודריגז

איילת דגני רודריגז

איילת דגני רודריגז

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 13653

נעים מאוד, שמי איילת, ואני עו"ס בעלת 25 שנות ניסיון בטיפול, עם תואר ראשון ושני מאוניברסיטת תל אביב. אני נמצאת בתהליך הסמכה בפסיכותראפיה יונגיאנית, נעזרת בטיפול בכלים יצירתיים,  בחלומות, בכלים קוגנטיביים-התנהגותיים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל איילת דגני רודריגז

אודות איילת דגני רודריגז

נעים מאוד, שמי איילת, ואני עו"ס בעלת 25 שנות ניסיון בטיפול, עם תואר ראשון ושני מאוניברסיטת תל אביב. אני נמצאת בתהליך הסמכה בפסיכותראפיה יונגיאנית, נעזרת בטיפול בכלים יצירתיים,  בחלומות, בכלים קוגנטיביים-התנהגותיים , מיינדפולנס ודימיון מודרך, הכל על פי הצורך, הקושי וההעדפה של האדם המגיע לטיפול.

לאורך שנות עבודתי טיפלתי בילדים ונוער בסיכון, הדרכתי הורים, ליוויתי זוגות המתמודדים עם קשיים ומשברים, פגשתי אנשים שנקלעו למשברי חיים שונים: נפשיים, משפחתיים, כלכליים ובריאותיים.

עבדתי שנים רבות במערכות ציבוריות, בלשכות רווחה ובתחנות לטיפול בפרט ובמשפחה.

כיום אני מטפלת באופן פרטי באנשים הזקוקים לעזרה בהתמודדות עם מגוון קשיים- הפרעות במצב הרוח, בתיפקוד האישי והמשפחתי, קשיים ביחסים בינאישיים, משברי חיים (גירושין, אובדנים), ואנשים המחפשים דרך לשקם או לערוך שינוי בשיגרת חייהם , לפתוח דף חדש, למצוא משמעות ותקווה חדשה בחייהם. 

אני מאמינה ביכולת שלנו כבני אדם למצוא בתוכינו כוחות שיובילו אותנו למחוזות חדשים ומיטיבים, אם רק נדע להקשיב לקולות הלב והנפש. 

מזמינה אתכם ליצור עימי קשר בטלפון:           054-8184533 או במייל ayeletrod2@gmail.com   כדי לבדוק אם אוכל לסייע לכם להתחזק ולצאת לדרך חדשה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איילת דגני רודריגז, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איילת דגני רודריגז ובאחריותו/ה.