לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דנה יוספין

דנה יוספין

דנה יוספין

מטפלת רגשית בעזרת בעלי החיים

סטודנטית במדעי החברה והרוח מאומתת
מספר ת.ז: 00000-6694

שמי דנה, אני מטפלת רגשית הנעזרת בבעלי חיים. מילדות הבנתי את הערך של בעלי חיים בחיי ובחיי הסביבה שלי, את האפשרות שלהם לתמוך במצבים מורכבים אפילו ללא צורך במילים – בתחושה, בנוכחות ובחיבה ללא שיפוטיות. לאחר לימודי... קראו אודותיי בהרחבה...


אודות דנה יוספין

שמי דנה, אני מטפלת רגשית הנעזרת בבעלי חיים.

מילדות הבנתי את הערך של בעלי חיים בחיי ובחיי הסביבה שלי, את האפשרות שלהם לתמוך במצבים מורכבים אפילו ללא צורך במילים – בתחושה, בנוכחות ובחיבה ללא שיפוטיות.

לאחר לימודי טיפול בעזרת בעלי חיים במכון מגיד, יחד עם הניסיון שצברתי, למדתי כי האפשרות שלהם לסייע במקומות רגשיים היא רחבה ומבוססת. האינטראקציה עם בעלי החיים יכולה להשפיע על בניית ערך עצמי, פיתוח ויסות חושי ורגשי והתמודדות עם חרדה, לחץ ודיכאון. כמו כן מעצם היות החיות – חיות, הן עוברות את מעגל החיים המלא – לידה, התבגרות ומוות ויכולות ללוות אתנו בני האדם במשברי חיים כמו אובדן, הולדת אח, מעבר דירה מטלטל וכו'. בעלי חיים יכולים לסייע בשיפור התפקוד הפיזי, הנפשי, הרגשי, החברתי והקוגניטיבי – כל זאת גם כאשר קיים קושי להביע במילים את התחושות השונות.

אני בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות התנהגות ארגונית (MBA), גם מהאוניברסיטה העברית. עבדתי במספר מסגרות טיפוליות, בבתי ספר וכן בחווה טיפולית.

היום אני מטפלת בקליניקה באבו תור שבירושלים ומזמינה ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד להעניק לעצמם טיפול רגשי בסביבה נעימה, מכילה ועטופה בבעלי חיים.
050-4944003

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דנה יוספין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דנה יוספין ובאחריותו/ה.