לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלה צליל-עובדיה

אלה צליל-עובדיה

אלה צליל-עובדיה

עובד/ת סוציאלי/ת מאומת/ת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 22500

אודות אלה צליל-עובדיה בקצרה:

אלה צליל-עובדיה- עו"ס קלינית, מטפלת רגשית ילד ונוער, משפחות וזוגות את דרכי המקצועית התחלתי בשנת 2004, אז סיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה. נחשפתי לעבודה עם בני נוער בסיכון במסגרת בריאות הנפש, המחלקה הסגורה לילדים...

פניה אל אלה צליל-עובדיה

אודות אלה צליל-עובדיה

אלה צליל-עובדיה- עו"ס קלינית, מטפלת רגשית ילד ונוער, משפחות וזוגות

את דרכי המקצועית התחלתי בשנת 2004, אז סיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה. נחשפתי לעבודה עם בני נוער בסיכון במסגרת בריאות הנפש, המחלקה הסגורה לילדים ונוער בבאר שבע ובפנימיית "בית אפל", שבגן יבנה. פנימיה חינוכית- שיקומית. 

משם הבנתי את חשיבות הראייה המערכתית שבמקצוע הפסיכולוגיה והמשכתי ללימודי הסבה בעבודה סוציאלית. עם סיום התואר התחלתי לטפל בבני נוער במסגרת בתי הספר של עירית ראשון לציון. עבודה ששילבה ראייה מורכבת של רווחה וחינוך יחדיו. העבודה כללה טיפול פרטני בילדים יחד עם הדרכה הורית וליווי של הצוות החינוכי-טיפולי הבית ספרי.

בשנת 2012 סיימתי תואר שני בתוכנית שוורץ, האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחות בגיל הרך. ובימים אלו סיימתי את לימודיי במכון שילובים בתוכנית לטיפול זוגי ומשפחתי. עבדתי לתקופה במסגרת עמותת אל"י, המתמחה בפגיעות מיניות בילדים ונוער וכיום אני עובדת במרכז "פנדה" לגיל הרך בחולון. מטפלת במשפחות לילדים בגיל הרך, טיפול המשלב ראייה הוליסטית של כל המשפחה. טיפול בכל סוגי המשפחות הנתקלות בסוגיות של היומיום, משברי חיים וכלה בטראומות. הטיפול פרטני, דיאדי, זוגי ומשפחתי בהתאם לצורך המשפחתי.

בנוסף מטפלת פרטית בקליניקה במזכרת בתיה, בה ניתן לקבל ייעוץ, הדרכה וטיפול בכל הנושאים הקשורים למשפחה, טיפולים רגשיים ילד ונוער, הדרכות הוריות, טיפול זוגי , טיפול משפחתי.

לכל המעוניין 052-8590098

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלה צליל-עובדיה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלה צליל-עובדיה ובאחריותו/ה.