לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
פולינה איפראימוב

פולינה איפראימוב

פולינה איפראימוב

מטפלת באמצעות אמנות MA, ועובדת סוציאלית קלינית MSW.

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 39140
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-2292

אודות פולינה איפראימוב בקצרה:

נעים מאוד, שמי פולינה. אני מטפלת בילדים ובמבוגרים בקליניקה פרטית בחיפה. בשירות הציבורי, אני מטפלת בילדים והורים במרכז לטיפול בגיל הרך, ובמרפאה לבריאות הנפש למבוגרים בבית חולים. בקליניקה אני מציעה טיפול פרטני...

פניה אל פולינה איפראימוב

אודות פולינה איפראימוב

נעים מאוד, שמי פולינה. אני מטפלת בילדים ובמבוגרים בקליניקה פרטית בחיפה. בשירות הציבורי, אני מטפלת בילדים והורים במרכז לטיפול בגיל הרך, ובמרפאה לבריאות הנפש למבוגרים בבית חולים.

בקליניקה אני מציעה טיפול פרטני למבוגרים, טיפול פרטני לילדים, טיפול דיאדי (הורה-ילד) והדרכות הורים, בטווח רחב של קשיים ומצוקות שהחיים מזמנים לכולנו: קשיים ביחסים בין הורים לילדיהם, קשיים בשלבים התפתחותיים של ילדים, קשיים רגשיים אצל ילדים, משברי חיים, חיפוש עצמי, תחושת תקיעות, מצבי דיכאון וחרדה, התמודדות עם פוסט טראומה, קשיים במעבר להורות ולאחר לידה, קושי בקבלת החלטות, והתמודדות עם מגבלה נפשית.

הגישה הטיפולית שלי מבוססת על עקרונות הטיפול הדינאמי, תוך שילוב אסטרטגיות מגישות קוגניטיביות- התנהגותיות. במפגשים, ניתן לשלב בין טיפול שיחתי לבין טיפול רגשי המבוסס על אמנות, בהתאם לצרכים ולמטרות הטיפוליות.

ניתן לקיים את המפגשים הטיפוליים גם באמצעות זום. הטיפול יכול להתקיים בשפה העברית או הרוסית.

אני בעלת תואר שני MSW בעבודה סוציאלית קלינית (בהצטיינות), ותואר שני MA בטיפול רגשי באמצעות אמנות. לאורך 13 שנות עבודתי, צברתי ידע וניסיון קליני בטיפול ובשיקום בבריאות הנפש של מבוגרים, ובטיפול עם ילדים והורים. עבדתי והתמחיתי בבתי חולים ובמרפאות לבריאות הנפש, בהוסטל לפגועי נפש, בבתי ספר באזורים שונים בארץ ועם אוכלוסיות מגוונות, ובתחנה לטיפול פסיכולוגי התפתחותי בחיפה.

אני מאמינה כי במפגש הטיפולי הקשר האנושי נמצא בלב הטיפול.

ליצירת קשר, ניתן לפנות אליי באמצעות: שליחת הודעה דרך האתר, נייד- 0543899317, או מייל- polina.ifraimov3@gmail.com.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של פולינה איפראימוב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי פולינה איפראימוב ובאחריותו/ה.